Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens

    Ben je op zoek naar iets specifiek om jouw fotomateriaal uit te breiden, kan in dit forum een zoekertje plaatsen.


    hoeveel millimeter?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: lens

    en hoe lichtsterk?

    2.8, 2.0, 1.8, 1.4, 1.2?

    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: lens

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      om het even... deze bijvoorbeeld...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: lens

        ik verkies afneembare dan vaste
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: lens

          er zijn er blijkbaar ook vloeibare
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: lens

            da gaat een hele zoektocht worden hoor Nathalie
            btw in het forum staat ook een rubriek "aangeboden"
            mss kan je daar je lens vinden ... wie zoekt die vindt !!
            veel succes
            mvg
            dirk
            het leven is als fotograferen, gebruik de negatieven om het positieve te ontwikkelen...

            Comment


            • #7
              Re: lens

              Ik kan deze aanbevelen. Zéér lichtsterk

              Nikon today announced the new 200 mm F2.0 AF-S VR G lens, a very fast prime telephoto lens with Vibration Reduction capability when the light gets low. This promises to be a very interesting and very sharp lens which will provide photographers with some great possibilities for shots with very nice soft bokeh. In addition Nikon also announced a new teleconverter, the TC-17EII 1.7x. Combined with the TC-17EII 1.7x teleconverter this lens becomes a 340 mm F3.3.


              YMMV N
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

              Comment


              • #8
                Re: lens

                [Mod-LesC]Ik heb Nathalie naar hier verwezen. Even wachten of zij 'ns komt kijken of niet.[/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: lens

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  50 mm ofzo

                  Comment


                  • #10
                    Re: lens

                    Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                    en hoe lichtsterk?

                    2.8, 2.0, 1.8, 1.4, 1.2?

                    Dat blijft gelijk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: lens

                      De 50mm f/1.8 wordt (bij Canon althans) de "fantastic plastic" (of de "plastic fantastic") genoemd. Goed betaalbaar, en leuk als eerste instap in het "prime" (wat jij een "vaste lens" noemde) wereldje. Later ga je van de fantastic plastic de beperkingen inzien, en ga je ofwel naar een 50mm f/1.4 ofwel, zoals ik, naar een 85mm f/1.8.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: lens

                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        De 50mm f/1.8 wordt (bij Canon althans) de "fantastic plastic" (of de "plastic fantastic") genoemd. Goed betaalbaar, en leuk als eerste instap in het "prime" (wat jij een "vaste lens" noemde) wereldje. Later ga je van de fantastic plastic de beperkingen inzien, en ga je ofwel naar een 50mm f/1.4 ofwel, zoals ik, naar een 85mm f/1.8.
                        Ok bedankt, ik ben voorlopig nog op zoek naar tweedehands, indien ik daar mijn gedacht niet vind, ga ik uitkijken voor een nieuw

                        Comment


                        • #13
                          Re: lens

                          Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                          Ok bedankt, ik ben voorlopig nog op zoek naar tweedehands, indien ik daar mijn gedacht niet vind, ga ik uitkijken voor een nieuw
                          vermits je een Nikon D3000 hebt, moet je uitkijken naar een 35mm AF-S F1.8 lens... de andere vernoemde lenzen zijn ofwel veel duurder ofwel manueel te gebruiken op jouw toestel.
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • #14
                            Re: lens

                            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                            vermits je een Nikon D3000 hebt, moet je uitkijken naar een 35mm AF-S F1.8 lens... de andere vernoemde lenzen zijn ofwel veel duurder ofwel manueel te gebruiken op jouw toestel.
                            Wat bedoelt u dan met manueel?

                            Comment


                            • #15
                              Re: lens

                              Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
                              Wat bedoelt u dan met manueel?
                              scherpstellen. Maar geen nood, er brandt een lichtje als de focus goed is.
                              The Knight That Says Ni...kon

                              Comment

                              Working...
                              X