Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn droomwereld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mijn droomwereld

    Bij deze de verbeelding aan het werk gelaten met PSP
    Af en toe wijk ik af van mijn handtekening



    Bedankt voor het kijken
    Last edited by Anaisje; 13 juni 2011, 14:32.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: mijn droomwereld

    [Mod-LesC]Alleszins een intrigerend beeld. Zoiets zou ik nu verwachten in onze "Extreme Photoshop bewerking" topic, al heb je dit in PSP gedaan.
    Een woordje uitleg graag.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: mijn droomwereld

      Les, ik heb heel lang getwijfeld waar deze nu kon thuishoren.
      Van mij mag hij naar Extreme bewerkingen verhuizen. Helaas heb ik niet elke stap opgeschreven en er is toch wel wat werk aan geweest. Eenmaal ik bezig ben probeer ik wat er goed of minder goed uit ziet, tijd om op te schrijven neem ik niet. Ik amuseer er mij gewoon mee en weet nooit op voorhand of het iets of niets zal worden. Als ik dan vind dat het voor mij iets is zijn er geen nota's van en deze worden dan wel verwacht in extreme. Of ik er in slaag twee maal net hetzelfde te maken is ook weer de vraag. Als je niet verwacht dat ik de hele bewerking van A tot Z beschrijf daar doe je maar wat best uitkomt.
      Er zijn 2 eigen foto's gedeeltelijk gebruikt, 1kleurlaag als ondergrond, 7 lagen in totaal met per laag nog meerdere bewerkingen. Een laatste bewerking na alle lagen samengevoegd te hebben.
      Met vriendelijke groeten,
      Jeanine
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: mijn droomwereld