Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uniek fototoestel!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uniek fototoestel!

    Morgen brengt Sony in samenwerking met NeuroSky (ThinkContacts) ‘s werelds eerste fototoestel uit zonder ontspanknop! Het zal mogelijk zijn om na enig oefenen de camera te bedienen zonder lichamelijk contact, zelfs als hij zich een paar meter van je af bevindt. Daardoor zijn draadontspanners of afstandsbedieningen helemaal niet meer nodig. Het belangrijkste voordeel zal natuurlijk zijn dat er veel minder kans is op bewegingsonscherpte, men spreekt van sluitersnelheden tot een halve seconde uit de hand! Ongeveer een jaar geleden was het reeds mogelijk om een lamp met je gedachten te bedienen, maar nu is de elektronicagigant er in geslaagd een revolutionair én commercieel toestel op de markt te brengen dat werkt op dit principe.
    Er is wel sprake van een steile leercurve, maar volgens de ontwerpers is het voor bijna iedereen mogelijk de camera te bedienen. Alleen voor mensen die zich moeilijk kunnen concentreren of deze met denkstoornissen kunnen er zich moeilijkheden voordoen, maar voor hen is er nog hoop. Alleen volledig gedachteloze personen zullen dit unieke toestel nooit kunnen bedienen, maar zij kunnen dan wel aan hun man vragen om een foto te nemen.
    De prijs is nog niet gekend.
    http://users.telenet.be/patric/

  • #2
    Re: Uniek fototoestel!

    Haha!
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: Uniek fototoestel!

      Weet je wat nog vervelender is dan doorzichtige 1 Aprilgrappen?

      Doorzichtige 1 Aprilgrappen die niet op 1 April vallen...
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Uniek fototoestel!

        Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric Bekijk bericht
        Alleen volledig gedachteloze personen zullen dit unieke toestel nooit kunnen bedienen, maar zij kunnen dan wel aan hun man vragen om een foto te nemen.
        <modus = seksisme>
        er verandert dus eigenlijk niets
        </modus= seksisme>
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Uniek fototoestel!

          ik denk ook, 1 dagje te vroeg...

          soms zou het wel handig zijn... Ook flits zo aansturen... Wat zou de speed sync van een brain wave zijn???
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Uniek fototoestel!

            Very funny ...
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: Uniek fototoestel!

              Ik heb al zo'n toestel. Ik hoef het niet eens meer mee te nemen om foto's te trekken. Het
              hangt gewoon in de gang, als een oude jas. Mijn foto's zijn altijd haarscherp, de kleuren
              prachtig en de compositie onverbeterlijk.
              En het mooiste van alles is: dat ik er nu niet meer om geef om goede foto's te maken. Om
              sowieso foto's te maken. Ik ben tevreden nu. Alles naar wens.

              Comment


              • #8
                Re: Uniek fototoestel!

                Niet 1-april:

                Sony heeft al zo een toestel, of toch een gelijkaardige functie. De smile-shutter: dan wordt er een foto genomen als je lacht.

                Comment


                • #9
                  Re: Uniek fototoestel!

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Ik heb al zo'n toestel. Ik hoef het niet eens meer mee te nemen om foto's te trekken. Het
                  hangt gewoon in de gang, als een oude jas. Mijn foto's zijn altijd haarscherp, de kleuren
                  prachtig en de compositie onverbeterlijk.
                  En het mooiste van alles is: dat ik er nu niet meer om geef om goede foto's te maken. Om
                  sowieso foto's te maken. Ik ben tevreden nu. Alles naar wens.


                  Opgelet hé , las maar vlug wat ontevredenheid en to do's in in je leven , want met zo'n zielerust ben je haast klaar om dat allesoverheersende licht van liefde aan het einde van de tunnel te aanschouwen .



                  Walter
                  D850

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uniek fototoestel!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                    Opgelet hé , las maar vlug wat ontevredenheid en to do's in in je leven , want met zo'n zielerust ben je haast klaar om dat allesoverheersende licht van liefde aan het einde van de tunnel te aanschouwen .



                    Walter
                    Mee eens, je hebt bijna het Nirwana bereikt!
                    http://users.telenet.be/patric/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uniek fototoestel!

                      Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                      ik denk ook, 1 dagje te vroeg...
                      goed lezen!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment

                      Working...
                      X