Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pipes (binnenkant orgel)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pipes (binnenkant orgel)

    Onlangs had ik de kans om wat foto´s te nemen van een orgel (binnen en buiten) in een befaamde gentse kerk. Deze is dringend aan restauratie toe, wat foto´s van de binnenkant kan je hier de komende dagen verwachten ... hier alvast de eerste



    groter formaat kan je vinden door hier te klikken
    Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
    flickr account

  • #2
    Re: Pipes (binnenkant orgel)

    Daar kan behoorlijk gepijpt worden, zo te zien. (Intrigerend wat mensen allemaal bedenken
    om kabaal te maken.)

    Comment


    • #3
      Re: Pipes (binnenkant orgel)

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Daar kan behoorlijk gepijpt worden, zo te zien. (Intrigerend wat mensen allemaal bedenken
      om kabaal te maken.)
      hehe ... ik wou het woord pijpen niet in de mond nemen, daarom koos ik de titel beetje te vertalen naar het engles

      En dit is nog maar een klein deeltje van het hele geheel (zou het grootste orgel ter wereld zijn als ik het goed heb)
      Canon 5D Mark II - Lenzen : Canon 50mm F1.8 - Canon 85mm F1.8 - Canon 16/32 - F2.8 - canon 80/200 F2.8 IS
      flickr account

      Comment


      • #4
        Re: Pipes (binnenkant orgel)

        Oorspronkelijk geplaatst door Dlux Bekijk bericht
        hehe ... ik wou het woord pijpen niet in de mond nemen, daarom koos ik de titel beetje te vertalen naar het engles
        Ik heb het woord heel kuis gebruikt. Lezers die hierbij aan iets anders denken, zitten met
        een probleem.

        Comment

        Working...
        X