Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

    Gisteren bestel ik online mijn nieuwe Nikon D90 & ik bestel daar 2 lenzen bij. Eentje ervan was een Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5).

    Nu heb ik't probleem dat de zonnekap die in't doosje van deze lens zat, niet op de lens past. Ik heb't al op elke manier bekeken & geprobeerd, maar de zonnekap is gewoon letterlijk even breed qua diameter als de lens op zich. Normaal gezien moet deze een beetje breder zijn zodat deze erover past & dan klik je hem vast.

    Heeft iemand dit nogal voorgehad? Of is dit wéér één van die keren dat iets bij mij gewoon nooit van de eerste keer goed kan lopen

  • #2
    Re: Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

    normaal zou dit correct moeten zijn hoor

    ik heb de versie voor canon van deze

    je moet deze er op schroeven

    dus de korte stuk boven en onder en dan draaien zodat de lange stukken boven en onder komen
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

      Ik heb die lens ook met de originele zonnekap.
      Kwartslag gedraaid erop drukken, rechtsom draaien en vast.....

      Comment


      • #4
        Re: Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

        Nope, lukt niet. De zonnekap is echt maar juist de diameter van de lens. Ik kan hem er mooi op leggen, maar ik kan hem er niet op draaien/klikken. Bij de andere lens is't geen probleem daarintegen. Zeer raar in ieder geval.

        Dan zal ik maar een rubberen van 67mm bestellen ergens

        Comment


        • #5
          Re: Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

          waarom ergens anders bestellen???

          gewoon teruggaan naar de winkel

          het staat erbij dat ze erbij geleverd wordt dus moeten ze je maar ofwel een andere lens met juiste zonnekap meegeven of de juiste zonnekap bij een andere lens wegnemen en dit regelen met sigma
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Sigma 18-50mm (f/2.8-4.5)

            Online gekocht hè. Op zich is't geen probleem omwille van dat, maar voor een zonnekap ga'k geen dingen weer opsturen & wachten en ge kent dat

            Ik heb al een rubberen van Hama gekocht, deze is om op te schroeven & past dus wel

            Comment

            Working...
            X