Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera.nl

    Heeft iemand ervaring met deze zaak in Barendrecht.
    Ik overweeg de aankoop van een Nikon lens bij hen, stuk goedkoper dan in België.
    Ook graag ervaringen met eventuele garantie.

    Allen bedankt voor de reacties.
    Photography is an art of observation.

  • #2
    Re: Camera.nl

    Kijk ook eens bij: kameraexpress.nl

    zeer goede ervaringen met deze "we doen niet moeilijk" winkel
    en meestal zeer scherpe prijzen.
    Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

    Comment


    • #3
      Re: Camera.nl

      Zeer tevreden over Kameraexpress.nl
      Maar ook over Foto Bastiaens die hebben mooie aanbiedingen.

      Grt Francis
      Canon van s'morgens tot s'avonds.

      Comment


      • #4
        Re: Camera.nl

        Zowel met camera.nl als Kameraexpress.nl goede ervaringen. Geen reden tot bezorgdheid. Indien je via webshop besteld absoluut geen verschil. Ga je naar de fysieke winkel, zorg dan dat je bij Kamera-Express buiten de drukke uren om kunt gaan. Over het algemeen hebben ze dan weinig tijd voor je en hanteren ze het credo "wij zijn een webwinkel". Wanneer het niet druk is, nemen ze echter wel de tijd.
        Camera.nl ben ik nooit in de drukke uren geweest, dus kan ik niet over eerlijk over oordelen.

        'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

        Comment


        • #5
          Re: Camera.nl

          Ok, bedankt voor de reacties.
          Denk dat ik eens tot Camera.nl ga. Mooie daguitstap met de motor tot Barendrecht.
          Hun prijzen liggen in ieder geval zeer goed. Hopelijk staat garantie op hetzelfde niveau.
          Photography is an art of observation.

          Comment


          • #6
            Re: Camera.nl

            Ik ben aan het uitkijken voor de nikkor 50mm 1:1.4G Door deze topic eens vergeleken op de twee site"s; cameranu.nl: €339, gratis verzending, kameraexpres; € 289, +10.50 verzending = 299.50
            Dus kameraexpress toch nog ong. € 40 goegkoper. Op dit bedrag is dit toch een redelijk percentage.

            Misschien iets off topic; vinden jullie het prijsverschil tussen de 1.4 en 1.8 zijn centen waard? (€ 289 t.o.v. € 125) Hier vooral voor food en portret.
            Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

            Comment


            • #7
              Re: Camera.nl

              ik heb geen ervaring met camera.nl, cameranu.nl vind ik anders wel een aanrader !!!
              Heb er een batterygrip, monopod, sigma 120-400mm, en 2 rugzakken gekocht en overweeg nu de D300s en de "Sigma AF 18-50mm f/2.8-4.5 DC HSM OS " te kopen.
              Volgens mij is cameranu.nl de goedkoopste op het net...

              Goederen zijn steeds goedverpakt...
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Camera.nl

                Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
                Ik ben aan het uitkijken voor de nikkor 50mm 1:1.4G Door deze topic eens vergeleken op de twee site"s; cameranu.nl: €339, gratis verzending, kameraexpres; € 289, +10.50 verzending = 299.50
                Dus kameraexpress toch nog ong. € 40 goegkoper. Op dit bedrag is dit toch een redelijk percentage.

                Misschien iets off topic; vinden jullie het prijsverschil tussen de 1.4 en 1.8 zijn centen waard? (€ 289 t.o.v. € 125) Hier vooral voor food en portret.
                op cameranu.nl staat die lens 279, dus nog enkele euro's goedkoper (+6,5€ verzending naar België)
                Verzending verloopt via ups (dus normaal gezien uitstekend)
                Heb er deze week op maandagavond (20h) een nikkor 70-300 besteld en woensdag middag was ze geleverd. Hun mails worden binnen de kantooruren altijd vlot beantwoord.
                Fuji X-E1 - 18-55mm
                facebook

                Comment


                • #9
                  Re: Camera.nl

                  Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
                  op cameranu.nl staat die lens 279, dus nog enkele euro's goedkoper (+6,5€ verzending naar België)
                  Verzending verloopt via ups (dus normaal gezien uitstekend)
                  Heb er deze week op maandagavond (20h) een nikkor 70-300 besteld en woensdag middag was ze geleverd. Hun mails worden binnen de kantooruren altijd vlot beantwoord.
                  Niet akkoord mijn beste, ik heb het nagezien, maar de 1.4 G staat aan € 339,- zoals ik meldde, voor € 279 is dit de 1.4 D. De G zou de nieuwste versie zijn, ofdat dat nu belangrijk is, en wat de verschillen zijn, weet ik nog niet, maar voor een prijsvergelijking moet je wel hetzelfde type nemen hé.
                  Last edited by chef roger; 1 april 2011, 16:04.
                  Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600

                  Comment


                  • #10
                    Re: Camera.nl

                    volgens redelijk wat bronnen ( http://www.youtube.com/watch?v=824N8...&feature=feedu bvb) is de 1.8D iets beter dan de 1.4...
                    ik heb de 1.4G trouwens en ben er super tevreden over... scherp, zelfs bijna helemaal wijd open, goed gebouwd en goed snelle en stille focus
                    Last edited by Aeri; 3 april 2011, 21:55. Reden: toevoeging
                    www.aeri-photography.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Camera.nl

                      Volgens mij krijg je daar maar 1 jaar garantie.

                      Kan je wel extra verzekeren.

                      Koop je daar in de winkel accessoires bij dan ben je daar altijd duurder uit.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Camera.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk bericht
                        Niet akkoord mijn beste, ik heb het nagezien, maar de 1.4 G staat aan € 339,- zoals ik meldde, voor € 279 is dit de 1.4 D. De G zou de nieuwste versie zijn, ofdat dat nu belangrijk is, en wat de verschillen zijn, weet ik nog niet, maar voor een prijsvergelijking moet je wel hetzelfde type nemen hé.
                        Goed opgemerkt, het nieuwere G type is overigens echt een klasse beter.
                        Sony en Olympus
                        Fotoseries

                        Comment


                        • #13
                          Re: Camera.nl

                          Oorspronkelijk geplaatst door aadg Bekijk bericht
                          Volgens mij krijg je daar maar 1 jaar garantie.

                          Kan je wel extra verzekeren.

                          Koop je daar in de winkel accessoires bij dan ben je daar altijd duurder uit.
                          is dat zo?

                          bij de lens die ik wil bestellen is t in ieder geval 2 jaar garantie...
                          Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                          Comment

                          Working...
                          X