Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5d 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5d 2

    Ik heb mij de 5D m2 aangeschaft maar zit daar nomaal een beschermkapje op de flitsplaats? Bij mij is het niet beschermt.

  • #2
    Re: 5d 2

    daar zit nooit een beschermkapje op ...
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

    Comment


    • #3
      Re: 5d 2

      Oorspronkelijk geplaatst door SACH Bekijk bericht
      Ik heb mij de 5D m2 aangeschaft maar zit daar nomaal een beschermkapje op de flitsplaats? Bij mij is het niet beschermt.
      da's enkel bij nikon...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: 5d 2

        Ik weet het wel, ik heb me niet te moeien met het aankoopgedrag van iemand anders maar hier begrijp ik niets van!
        U had al een 5d en dan een lens bijgekocht voor een maximaal bedrag van 500 euro om nu een 5d2 erbij te halen (al dan niet met verkoop van de 5d - whatever)???
        De prioriteit zou eigenlijk moeten liggen bij goede (lees duurdere) lenzen en dan aanvullen met een zo goed mogelijk toestel.
        Mogelijks heeft u een voorliefde voor full frames, maar vb. een 7d is ook niet bepaald een slecht toestel en met de rest van het geld om tot een 5d2 te geraken zou u al een knappe lens kunnen aanschaffen.
        Zoals ik al schreef, ieder zijn ding, maar blijf het onlogisch vinden.
        Alain,

        Comment


        • #5
          Re: 5d 2

          Oorspronkelijk geplaatst door Lenty007 Bekijk bericht
          Ik weet het wel, ik heb me niet te moeien met het aankoopgedrag van iemand anders maar hier begrijp ik niets van!
          U had al een 5d en dan een lens bijgekocht voor een maximaal bedrag van 500 euro om nu een 5d2 erbij te halen (al dan niet met verkoop van de 5d - whatever)???
          De prioriteit zou eigenlijk moeten liggen bij goede (lees duurdere) lenzen en dan aanvullen met een zo goed mogelijk toestel.
          Mogelijks heeft u een voorliefde voor full frames, maar vb. een 7d is ook niet bepaald een slecht toestel en met de rest van het geld om tot een 5d2 te geraken zou u al een knappe lens kunnen aanschaffen.
          Zoals ik al schreef, ieder zijn ding, maar blijf het onlogisch vinden.
          Alain,
          Kerel waar bemoei jij je mee? Ook al koopt TS 6x een 5d2 `s en of hij nou zijn oude 5d verkoopt of van het balkon af smijt, het is inderdaad ieder zijn ding. Denk dat deze meneer prima zelf kan bepalen waar zijn prioriteiten liggen. Daarnaast vraagt TS iets over een beschermkapje op zijn flitser. Dus ff lekker ontopic blijven of gewoon niet reageren.

          Comment


          • #6
            Re: 5d 2

            Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
            Kerel waar bemoei jij je mee? Ook al koopt TS 6x een 5d2 `s en of hij nou zijn oude 5d verkoopt of van het balkon af smijt, het is inderdaad ieder zijn ding. Denk dat deze meneer prima zelf kan bepalen waar zijn prioriteiten liggen. Daarnaast vraagt TS iets over een beschermkapje op zijn flitser. Dus ff lekker ontopic blijven of gewoon niet reageren.
            en waar is jouw fenomenale bijdrage over het beschermkapje voor zijn flitser.

            Die dingen zijn even noodzakelijk in het leven als muggen.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: 5d 2

              Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
              Kerel waar bemoei jij je mee? Ook al koopt TS 6x een 5d2 `s en of hij nou zijn oude 5d verkoopt of van het balkon af smijt, het is inderdaad ieder zijn ding. Denk dat deze meneer prima zelf kan bepalen waar zijn prioriteiten liggen. Daarnaast vraagt TS iets over een beschermkapje op zijn flitser. Dus ff lekker ontopic blijven of gewoon niet reageren.
              missch dit gewoon overlaten aan ts, die zal zijn eigen mening wel hebben zeker
              wat nut heeft zo een schoentje?
              mvg Wilfried

              7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

              Comment


              • #8
                Re: 5d 2

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                en waar is jouw fenomenale bijdrage over het beschermkapje voor zijn flitser.

                Die dingen zijn even noodzakelijk in het leven als muggen.
                Denk dat TS zijn antwoord al is beantwoord over het bescherm kapje , en de nut van het beschermkapje over de flitsplaats is misschien om de flitsplaats te beschermen.

                Comment


                • #9
                  Re: 5d 2

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
                  wat nut heeft zo een schoentje?
                  Geen enkel.

                  Er is nu eenmaal een bepaald slag mensen/amateurfotografen die zich voortduren zorgen maakt over krasjes en druppeltjes water op z'n kostbare spullen....

                  Comment


                  • #10
                    Re: 5d 2

                    Mijn vraag bij "objectieven " was welke lens zou ik aankopen voor een 5D 2!
                    Ik heb geen gewone 5D,ik heb een sony 100.
                    Nu heb ik een 5D MARK 2 gekocht en een 70-200 lens (bedankt voor jullie meningen).
                    Als er op mijn SONY 100 een beschermkapje zit op de flitsplaats dan zou dit ook op een 5D 2 kunnen zitten en dus ook nut hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 5d 2

                      ik geef het op!
                      mvg Wilfried

                      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                      Comment


                      • #12
                        Re: 5d 2

                        Oorspronkelijk geplaatst door SACH Bekijk bericht
                        Mijn vraag bij "objectieven " was welke lens zou ik aankopen voor een 5D 2!
                        Ik heb geen gewone 5D,ik heb een sony 100.
                        Nu heb ik een 5D MARK 2 gekocht en een 70-200 lens (bedankt voor jullie meningen).
                        Als er op mijn SONY 100 een beschermkapje zit op de flitsplaats dan zou dit ook op een 5D 2 kunnen zitten en dus ook nut hebben.
                        weet ik zozeker nog niet hoor, een 5D heeft geen popupflitsertje, dus is het logisch dat je er eerder een grote flits op zou steken, zou je het zelf niet laastig vinden op daar telkens eerst zo een plastiek hoesje vanaf te halen, dan je flitser erop etc ... natuurlijk zou het leuk zijn als je nooit zo een flitser erop zou steken, maar die dingen zijn best wel weersbestendig ervaar ik bij mijn oude 40D, door weer en wind en der zitten enkel wat krasjes in van flits op en af te halen. Je kan altijd eens kijken anders op één of andere gekke chinese sites met gadgets voor DSLR toestellen kan best zijn dat je dat daarop gaat vinden maar ik zie het nut er niet van in.
                        UnicornPictures on Facebook & Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: 5d 2

                          voor 3.95 € heb je er ene
                          http://www.allesvoordecamera.nl/Webwinkel-Product-1736022/Beschermkapje-voor-flitsschoen.html

                          grts
                          korandoke
                          je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                          www.korandoke.be

                          Comment

                          Working...
                          X