Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marina Bay Sands Mall

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marina Bay Sands Mall

    Het bassin voor de ingang van het Marina Bay Sands Shopping Centre wordt een beetje gebruikt als de Trevi Fontein. Men gooit er muntjes in voor good luck en wie goed mikt kan de waterafvoer passen. Het geld en het (regenwater)water komen terecht in een onderliggend kanaal waar je sampa tochtjes kunt maken doorheen het gigantische shopping centre....beetje crazy....bootje varen in een shopping centre. Het wordt nog spectaculairder als ze water pompen in het bassin en het water, wervelend gelijk een leeglopend bad, als een waterval naar beneden stort in het kanaal eronder

    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Marina Bay Sands Mall

    Dit is bijna SF.
    Je bewerkingen zijn erg mooi de laatste tijd.
    Ik durf bijna niet te vragen hoe je het doet

    Comment


    • #3
      Re: Marina Bay Sands Mall

      Bedankt Ik kom van CS3 en heb sinds kort CS5. Da's een hele verbetering om belichtingscorrecties toe te passen in Camera Raw met behulp van de Adjustment Brush. Daar kan je zo mee fijn tunen...dat was in mijn vorige versie zo evident niet...ik vind dat een hele verbetering tov van CS3...cool zeg. Ik doe nu bijna alles in camera RAW.
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

      Comment


      • #4
        Re: Marina Bay Sands Mall

        't Ziet eruit als een render...
        Knappe beeldvorming!

        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Marina Bay Sands Mall

          Sprookjesachtige kleurtjes , hetlijkt wel een scène uit een science fiction film ( maar dan eentje uit de Dysney stal bv. )
          Was dit zo , of schuilt hier een bepaalde bewerking achter ( die ik wel kan smaken )?


          Walter
          D850

          Comment


          • #6
            Re: Marina Bay Sands Mall

            Met zo'n prent verdenk ik je er ernstig van naar de HOF te mikken. Vind dit heel mooi.

            Comment


            • #7
              Re: Marina Bay Sands Mall

              heel spectaculair & knap vastgelegd
              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

              Comment


              • #8
                Re: Marina Bay Sands Mall

                Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                Sprookjesachtige kleurtjes , hetlijkt wel een scène uit een science fiction film ( maar dan eentje uit de Dysney stal bv. )
                Was dit zo , of schuilt hier een bepaalde bewerking achter ( die ik wel kan smaken )?


                Walter
                Het ziet er zo al redelijk futuristisch uit hoor. Ik heb alleen maar de belichting proberen in evenwicht te brengen op de manier beschreven in #3

                Aan iedereen bedankt voor de lovende commentaar
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment


                • #9
                  Re: Marina Bay Sands Mall

                  Heel mooi beeld. Dynamisch en toch evenwichtig

                  L.
                  http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marina Bay Sands Mall

                    heel mooie foto en kleuren
                    http://picasaweb.google.com/dendanny65
                    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000017693594

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marina Bay Sands Mall

                      Erg gaaf!! Eigenlijk jammer dat al die mensen rondlopen want zonder mensen zou het nor surrealistischer zijn geweest!
                      Desalniettemin erg mooi!!
                      Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marina Bay Sands Mall

                        Oorspronkelijk geplaatst door FrozenTimes Bekijk bericht
                        Eigenlijk jammer dat al die mensen rondlopen want zonder mensen zou het nor surrealistischer zijn geweest!
                        Hihi, om mensen te vermijden in en rond een shopping mall in Singapore moet het midden in de nacht zijn denk ik want alles is open 7 dagen op 7 tot 10 uur 's avonds

                        Toch blij dat dit plaatje in de smaak blijkt te vallen. Dat doet altijd deugd. Bedankt hé mensen
                        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marina Bay Sands Mall

                          Die is heel mooi, zachte kleuren,
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

                          Comment

                          Working...
                          X