Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RF-603 studioflits kabel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RF-603 studioflits kabel

    Ik heb een setje RF-603's aangekregen. Helaas zaten hier geen kabels bij.

    Kan ik daar gewoon een 2.5 naar 3.5mm verloopstukje voor kopen:
    스포츠 양방배팅 이란 많은 이들에게 이익을 창출하는 뛰어난 방법 중 하나로 손꼽힙니다. 그러나 이 방법을 효과적으로 활용하기 위해서는 전략적인 접근과 숙련된 기술이 필요합니다. 이 글에서는 스포츠 양방배팅에 대한 기본 개념부터 전문가 수준의 팁까지 제공하며


    en dan een 3.5mm kabeltje en dan een 3.5 naar 6.3mm adapter
    Mijn website | Facebook

  • #2
    Re: RF-603 studioflits kabel

    Ik vermoed dat je een mono versie nodig zal hebben dan.

    Anders moet je werken vanuit die PC port vooraan, die kabels zijn gemakkelijk te verkrijgen.

    Comment


    • #3
      Re: RF-603 studioflits kabel

      waarom heb je voor RF603 gekozen? bij de RF602 zitten die kabeltjes er standaard bij... daarenboven zijn ze goedkoper.

      ik heb onlangs een vergelijking gemaakt tussen de verschillende actuele triggers en daar komen de RF603 er niet goed uit...

      zie ook hier
      Last edited by d_oracle; 5 mei 2011, 07:19.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: RF-603 studioflits kabel

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        waarom heb je voor RF603 gekozen? bij de RF602 zitten die kabeltjes er standaard bij... daarenboven zijn ze goedkoper.

        ik heb onlangs een vergelijking gemaakt tussen de verschillende actuele triggers en daar komen de RF603 er niet goed uit...
        De 603 heeft als groot voordeel dat je niet met die duure CR2 batterij zit heh.
        Anders ben ik wel tevreden over mijn 602s

        Had me zelf bijna ook nog een extra setje 603 aangekocht maar was me ook niet opgevallen dat er geen kabels bij zouden zitten zoals met de 602. Een mens let daar niet direct op e
        Finaal heb ik nu op ebay herlaadbare CR2s gevonden, ben eens benieuwd hoe die boot zal varen. Een speciale lader heb ik allesins al.

        Comment


        • #5
          Re: RF-603 studioflits kabel

          Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
          De 603 heeft als groot voordeel dat je niet met die duure CR2 batterij zit heh.
          dure CR2?????????

          gisteren heeft onze goeie vriend d_oracle een link geplaatst hiervoor

          http://cgi.benl.ebay.be/Lithium-Batt...#ht_2057wt_905

          kostprijs ongeveer 2 euro
          als je dit al duur vindt
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: RF-603 studioflits kabel

            Ja lol, tuurlijk niet, maar die batterijen zijn altijd net plat op het moment dat je ergens direct moet kunnen werken heh. Dus lopen naar de lokale fotowinkel en daar rekenen ze die toch goed door hoor (6 euro en meer is geen uitzondering).
            En veelal zit er weinig stockrotatie op nog ook waardoor ze eigenlijk al bijna halfleeg zijn als je ze koopt in zoeen winkel.
            Dus dan vind ik dat duur zeker als je weet dat de 603 op gewoon AAAs werkt die ze achter je gat smijten overal.

            Nu heb ik er oplaadbaar CR2 gevonden aan een klein 3 euro dacht ik (ook op ebay), maar ik kan nog geen ervaringen delen want kmoe ze nog bestellen

            Hier heb ik zoeen computer-lader zoals de mensen gebruiken bij RC hobbies. Daarmee zou ik ze dan opladen en ook de capaciteit weten.
            Vergelijkbaar dus met wat ik nu ook doe met men AA cellen en mijn maha lader.

            Comment


            • #7
              Re: RF-603 studioflits kabel

              de cr2 op voorhand aanschaffen he en/of meerdere transmitters, dan vermijd je dat probleem

              ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je resultaten met een oplaadbare CR2-batterij aangezien receivers gevoelig kunnen zijn aan heroplaadbare batterijen omdat deze minder voltage geven
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #8
                Re: RF-603 studioflits kabel

                Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Ja lol, tuurlijk niet, maar die batterijen zijn altijd net plat op het moment dat je ergens direct moet kunnen werken heh. Dus lopen naar de lokale fotowinkel en daar rekenen ze die toch goed door hoor (6 euro en meer is geen uitzondering).
                onzin... in een zender gaan die jaren mee... ik heb steeds een vol reserve CR2 in m'n tas... en na een jaar en een half met RF602, heb ik voor m'n 6 zenders nog geen enkele batterij moeten vervangen...

                in de ontvangers, ten tijde van de cactus V2, was dat een andere verhaal...

                d'r is echt geen enkele feature die me zou kunnen overtuigen om de RF603's te kopen... De V5's en de strato's daarentegen wel...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X