Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

planet of the apes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • planet of the apes

    [CENTER]
    dit is nog ééntje van op mijn tenerife reisje ,dit is het landschap van de vulkaan de teide daar hebben ze in de tijd ook de film " planet of the apes" gedraaid ,en idd op bepaalde momenten is het net een maanlandschap

    update steentje weg en een betere manier van verscherping dank zij Mortierke

    eerste versie
    aan te raden grote versie "dubbelklik"
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 27 maart 2011, 19:35. Reden: eerste versie toonbaar gemaakt op vraag van de mod

  • #2
    Re: planet of the apes

    Super!


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: planet of the apes



      Groeten David
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: planet of the apes

        Pfff, ik vind de kleine al heel knap maar dan klik je op die grote en dan komt alles nog veel beter tot zijn recht. Ondanks de bewolking toch heel knappe kleuren.
        Sjieke plaat
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: planet of the apes

          Heel mooi ! Vooral die grote waar de scherpte en details heel goed tot hun recht komen.

          Misschien juist nog die oplichtende steen vooraan (op 1/3 van links) wegpoetsen ?
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: planet of the apes

            heel knap met de toppen in de wolken en somber weer
            Wij hadden daar boven gewoonlijk een stralend blauwe hemel en onderweg mist en wolken
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: planet of the apes

              Super Patrick, ik zag nooit dergelijke mooie foto van die omgeving

              men moet zeker de grote zien hier ...

              en inderdaad, dat scherpe heldere steentje mag weg
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: planet of the apes

                Het is knap rondkijken in die grote versie

                Grtz,
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: planet of the apes

                  een zeer geslaagde landschapsfoto.

                  Comment


                  • #10
                    Re: planet of the apes

                    Heel mooi vooral bij de grote !!
                    grtjes, fabke
                    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: planet of the apes

                      Knappe plaat.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: planet of the apes

                        ben vlug even over en weer naar tenerife geweest om dat steentje weg te halen
                        en heb bij de verkleinde foto ook een betere verscherping aangebracht ,dat was voor mij iedere keer het probleem dat mijn verkleinde foto's aan scherpte verloren ,wat hier mee opgelost is dank zij ons Mortierke

                        Comment


                        • #13
                          Re: planet of the apes

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          ben vlug even over en weer naar tenerife geweest om dat steentje weg te halen
                          en heb bij de verkleinde foto ook een betere verscherping aangebracht ,dat was voor mij iedere keer het probleem dat mijn verkleinde foto's aan scherpte verloren ,wat hier mee opgelost is dank zij ons Mortierke
                          Patrick, ik denk dat er toch nog ergens iets is verkeerd gelopen. Ik denk dat je bij het opslaan voor iets teveel compressie gekozen hebt wat te zien is in de wolken waar nogal wat ruis in ontstaan is.
                          Als ik vertrek van de grote versie die je hier gelinkt hebt en de tweestapsverscherping uitvoer en daarna omzet naar jpeg met maximaal behoud van kwaliteit kom ik aan een bestand van 679kB terwijl jouw foto maar 193kB is. Misschien nog eens opnieuw doen en eens kijken naar de hoeveelheid compressie die je gekozen hebt.
                          vriendelijke groeten, Kurt
                          Mijn foto's
                          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                          Comment


                          • #14
                            Re: planet of the apes

                            Wolken en dan nog die mooie kleuren hebben. Superknappe plaat maar de link naar de grote versie slaat alles
                            mvg,
                            Kinglouie
                            de gustibus et coloribus non est disputandum
                            Greetz, Artur Bex

                            Comment


                            • #15
                              Re: planet of the apes

                              Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
                              Patrick, ik denk dat er toch nog ergens iets is verkeerd gelopen. Ik denk dat je bij het opslaan voor iets teveel compressie gekozen hebt wat te zien is in de wolken waar nogal wat ruis in ontstaan is.
                              Als ik vertrek van de grote versie die je hier gelinkt hebt en de tweestapsverscherping uitvoer en daarna omzet naar jpeg met maximaal behoud van kwaliteit kom ik aan een bestand van 679kB terwijl jouw foto maar 193kB is. Misschien nog eens opnieuw doen en eens kijken naar de hoeveelheid compressie die je gekozen hebt.
                              heb voorlopig weer de eerste geplaatst ,moet eens goed bekijken waar het fout gegaan is
                              straks als ik eventjes tijd heb

                              Comment

                              Working...
                              X