Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de Zenne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs de Zenne

    .




    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Langs de Zenne

    ik kan jouw fotografische inslag helemaal niet volgen heylo, ik zie er geen lijn in.
    daar presenteer je een prachtige landschapsfoto.
    maar hier schotel je ons dan weer een karikatuur voor.

    Comment


    • #3
      Re: Langs de Zenne

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      ik kan jouw fotografische inslag helemaal niet volgen heylo, ik zie er geen lijn in.
      daar presenteer je een prachtige landschapsfoto.
      maar hier schotel je ons dan weer een karikatuur voor.
      Dat je me niet kan volgen is uw probleem, niet het mijne.
      Dit is gewoon een, hoe moet je dit noemen, ( doorkijkje ? ) dat zich langs de Zenne bevindt. Heb dit op mijn eigenzinnige wijze, en zoals gesuggereerd wordt zoals de tekst aangeeft, zo in beeld gebracht. Dus: eigen inbreng, eigen interpretatie, ..... etc.
      Dus geen gewone registratie.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Langs de Zenne

        Weer alles kaarsrecht vind ik..Maar nu moet ik wel effe een spelbreker zijn en dat is de compo in het kader...HAd je wat hoger gestaan dan was de onderste strook meer gevuld met gras en de andere rest met de beek...
        Weet niet zo goed..en toch kijk je er wat langer naar.
        Die rechtse strook is wel de aandacht trekker die me volledig afleid.
        Das mijn gedacht hé en dat hoeft niet serieus genomen te worden.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Langs de Zenne

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Weer alles kaarsrecht vind ik..Maar nu moet ik wel effe een spelbreker zijn en dat is de compo in het kader...HAd je wat hoger gestaan dan was de onderste strook meer gevuld met gras en de andere rest met de beek...
          Weet niet zo goed..en toch kijk je er wat langer naar.
          Die rechtse strook is wel de aandacht trekker die me volledig afleid.
          Das mijn gedacht hé en dat hoeft niet serieus genomen te worden.
          Hey Pascal

          Heb me, met dat oude lijf van me, in alle richtingen gewrongen.
          Van plat op de buik tot op de rug. Probleem is, ( was ) dat net ernaast enkele knooppunt wegwijzers stonden, en die hoeven er toch niet op hé. Een was dat ik een opname gemaakt heb met alleen de lucht als achtergrond. Was ook niks. Dus, .....is het deze geworden met op de achtergrond, helaas niet herkenbaar de middeleeuwse sluistoren met de kademuren die dateert uit eind 13de-begin 14de eeuw. Enkel de ruïne van het vroeger tolhuis is bewaard gebleven na de Eerste Wereldoorlog.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Langs de Zenne

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Hey Pascal

            Heb me, met dat oude lijf van me, in alle richtingen gewrongen.
            Van plat op de buik tot op de rug. Probleem is, ( was ) dat net ernaast enkele knooppunt wegwijzers stonden, en die hoeven er toch niet op hé. Een was dat ik een opname gemaakt heb met alleen de lucht als achtergrond. Was ook niks. Dus, .....is het deze geworden met op de achtergrond, helaas niet herkenbaar de middeleeuwse sluistoren met de kademuren die dateert uit eind 13de-begin 14de eeuw. Enkel de ruïne van het vroeger tolhuis is bewaard gebleven na de Eerste Wereldoorlog.
            Je hebt er tenminste plezier aan beleefd en een goede fitness training wat goed is voor je oude lijf. Ik vind de plaat wel goed hoor..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Langs de Zenne

              grappig gedaan, alleen had een hoger (in getal) diafragma hier wel gemogen.
              vind nu het beeld niet scherp.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Langs de Zenne

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                grappig gedaan, alleen had een hoger (in getal) diafragma hier wel gemogen.
                vind nu het beeld niet scherp.
                grt,bouk.
                Inderdaad, Bouk, je hebt gelijk.
                Was eigenlijk meer bezig met mijn weg te vinden bij het fietsen dan met het nemen van foto's.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: Langs de Zenne

                  Ik dacht eerst, leuk bewerkt (roest frame), tot ik las dat dit frame er gewoon stond...

                  Leuk idee !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Langs de Zenne

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Ik dacht eerst, leuk bewerkt (roest frame), tot ik las dat dit frame er gewoon stond...

                    Leuk idee !
                    Dit is het in zijn geheel: KLIK
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Langs de Zenne

                      Speciaal maar wel mooi.
                      Ik kan me voorstellen dat het wat tijd vraagt om dit goed in beeld te brengen.
                      Knap gezien en gedaan
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Langs de Zenne

                        Goed gezien en mooi ingekaderd; door je handtekening dacht ik eerst even dat het kader nadien gemaakt was.
                        BD0681BE -
                        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                        Comment


                        • #13
                          Re: Langs de Zenne

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                          Goed gezien en mooi ingekaderd; door je handtekening dacht ik eerst even dat het kader nadien gemaakt was.
                          Dacht ik ook eerst....een beetje zwaar dat kader....goed vastgelegd!
                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment

                          Working...
                          X