Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hypermodern Singapore

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hypermodern Singapore

    Lang geleden dat ik zelf nog iets gepost heb. Tijd om daar eens verandering in te brengen dus.
    Eén van mijn favoriete plekken in Singapore is aan Marina Bay. De nieuwe projecten schieten er als paddestoelen uit de grond en het resultaat is soms echt verbluffend. Van gewaagde en moderne architectuur gesproken.
    Eindelijk heb ik weer eens wat foto's kunnen trekken zonder honderden kranen en steigers in de weg. Op de achtergrond het Marina Bay Sands hotel met ervoor het nieuwe shoppingcentre

    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: hypermodern Singapore

    Ik heb zelf 5 maanden in Singapore geleefd en ik kan enkel bekrachtigen wat je zegt! Het is een onbeschrijfelijke plaats die bruist van energie! Marina Bay Sands is een bijzonder intrigerend gebouw waar ik althans nooit op uitgekeken raakte. Deze foto wekt veel, heel veel nostalgie op in mij. Bedankt voor de foto en hij mag er zeker wezen volgens mij.

    Comment


    • #3
      Re: hypermodern Singapore

      Het gebouw op de achtergrond herkende ik meteen van één van je vorige foto's.
      Het 'voorwerp' rechts boven in beeld, eist wel wat aandacht, maar zorgt er tegelijk voor dat je niet te veel last hebt van tegenlicht. Nog niet zo slecht bekeken dus
      Mooi geheel (al hadden de voeten van meneer er ook op gemogen).

      Comment


      • #4
        Re: hypermodern Singapore

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Het 'voorwerp' rechts boven in beeld, eist wel wat aandacht, maar zorgt er tegelijk voor dat je niet te veel last hebt van tegenlicht.
        Da's een stuk van die banaan

        Bedankt voor de feedback
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: hypermodern Singapore

          Die "Banaan" is dat niet een groot zwembad van 150 meter op 200 meter hoogte gerund door een Belg?

          Comment


          • #6
            Re: hypermodern Singapore

            Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
            Die "Banaan" is dat niet een groot zwembad van 150 meter op 200 meter hoogte gerund door een Belg?
            Nee, dat zwembad bevindt zich in de "boot" die je ziet bovenop het dak van het Marina Bay Sands hotel.
            De bananentros is het ArtsScienceMuseum
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #7
              Re: hypermodern Singapore

              die bedoelde ik ook.

              Comment

              Working...
              X