Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telelens voor canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telelens voor canon

    Hallo,

    Ik heb beslist een telelens aan te schaffen voor canon. Het maximum budget die ik daar aan zou willen spenderen is +- 350 eur. Hebben jullie soms tips?
    Ik dacht aan deze: http://www.digicamshop.be/product/50...-4-5-6-is.html heeft iemand ervaring met deze lens of een alternatief?

    mvg

  • #2
    Re: Telelens voor canon

    Prima lens.
    Overigens wordt ie elders vanaf 190€ aangeboden.....

    Comment


    • #3
      Re: Telelens voor canon

      Misschien deze bij konijn 399 euro.
      Groetjes,
      Geert
      Last edited by Appendix; 20 maart 2011, 22:09.

      Comment


      • #4
        Re: Telelens voor canon

        meteen de goede keus!
        mocht er een gelijkaardige compacte goedkope en even scherpe lens voor Fullframe bestaan kocht ik hem meteen terug! De 70-200 f4 of f2.8L is natuurlijk beter, maar wit, zwaarder en veel minder compact.

        Comment


        • #5
          Re: Telelens voor canon

          Deze Tamron 70-300, volgens sommigen hier op het forum een scherpe lens. In reviews komt die er zeer goed uit.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: Telelens voor canon

            Heel goede keuze. Een lens van die kwaliteit aan zo'n prijs, en dan nog eens met beeldstabilisatie - daar kan je niet fout mee gaan.

            Ik heb deze ook gehad en was er heel tevreden over. Om eerlijk te zijn heb ik ze eigenlijk nog altijd, maar de strijd tegen de 70-200 haalt ze zelden.
            Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

            Comment


            • #7
              Re: Telelens voor canon

              Je vertelt niet waarvoor je de lens wil gaan gebruiken. Waarom dit belangrijk is ?

              Ik heb onlangs de Canon 55-250 (prima lens, goede optische kwaliteit voor heel weinig geld) ingeruild voor de Tamron 70-300 (beter, ongeveer 2x zo duur als de Canon), maar ik zou geen van beide aanraden als je bv. vogelfotografie of fotografie bij weinig licht wil gaan bedrijven. Voor het eerste is de maximum brandpuntafstand te kort, voor het tweede is de lichtsterkte onvoldoende.
              Canon 550D; TokTok, TamTam

              Comment

              Working...
              X