Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miljaaaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miljaaaar

    Gisteren tijdens de wandeling heeft mijn Nikon coolpix 8800het plots begeven!ik kreeg nl. toen ik een kiekje wou nemen de melding:lens error en sedert kan ik geen foto's meer nemen.
    Ik heb al gegoogled en dit probleem blijkt meermaals voor te komen met dit toestel.
    Ik weet niet wat de oplossing zal zijn,het toestel is al een jaar of vier oud,dus niet meer onder garantie en het laten repareren,ja, wat gaat dit kosten?
    een nieuw toestel kopen is natuurlijk ook een optie maar....

  • #2
    Re: Miljaaaar

    Jammer, ik denk dat een vervangend toestel (deze types doen tweedehands rond de 100 euro) goedkoper is dan repareren.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Miljaaaar

      De reparatie van zo'n lens kost gewoonlijk meer dan wat het toestel nog waard is.
      Ik heb ooit zo'n probleem gehad met een Nikon Coolpix 880, en het was vrij duur om die te laten repareren.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Miljaaaar

        Alvast bedankt voor de snelle reactie!
        Heb de factuur gevonden en het apparaat is reeds zes jaar oud.
        Ik ga nu eens rondkijken voor een Nikon D300S,D7000 of zo iets.Ik woon in Dilbeek en ga mijn licht eens opsteken bij Fotohall,Selection en Mediamart.
        Hebben jullie betere suggesties,zeg het mij maar he,

        Comment


        • #5
          Re: Miljaaaar

          U kunt daar uw licht opsteken maar ze kopen zou ik niet.
          Zo ver van Turnhout of Geel woont u nu ook niet en daar heb je winkels met een serieuse service.


          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Miljaaaar

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            U kunt daar uw licht opsteken maar ze kopen zou ik niet.
            Zo ver van Turnhout of Geel woont u nu ook niet en daar heb je winkels met een serieuse service.


            Grtz, RF
            voor een gewoon toestel kan hij ook nog naar art&craft in gent (mariakerke) indien hij zover niet wenst te rijden alhoewel beide in tijd even lang zijn ongeveer.
            Ook kan hij naar fotorubens in wilrijk, dichter dan als geel waar studio73 is gevestigd
            fotorubens is trouwens ook een filiaal van studio73 of deze werken toch samen
            Website: http://www.svisimaging.be

            Comment


            • #7
              Re: Miljaaaar

              Bekijk het positief in plaats van te vloeken. Een nieuwe lente, een nieuw toestel, een fris
              geluid, mooiere foto's, dus een blij gemoed. Graag. Gaarne.
              Vond het trouwens een mooi gebaar van je toestel om op de laatste dag van de winter zo-
              maar dood te gaan.

              Comment


              • #8
                Re: Miljaaaar

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Bekijk het positief in plaats van te vloeken. Een nieuwe lente, een nieuw toestel, een fris
                geluid, mooiere foto's, dus een blij gemoed. Graag. Gaarne.
                Vond het trouwens een mooi gebaar van je toestel om op de laatste dag van de winter zo-
                maar dood te gaan.
                doudeke,eigenlijk ben ik blij op die manier afscheid te nemen van het oude toestel maar ja ik heb er jaren plezier aan beleefd en hoop met het nieuwe meer plezier te beleven daar het hier een min of meer professioneel toestel betreft (d300s)die het eerder trage toestel moet doen vergeten.

                Comment


                • #9
                  Re: Miljaaaar

                  Heb gisteren mijn d300s besteld bij digicamshop,de goedkoopste,en deze voormiddag met taxipost ontvangen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Miljaaaar

                    Proficiat... en hopelijk ben je weer een aantal seizoenen op je gemak en gerieflijk
                    voorzien. Veel plezier.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Miljaaaar

                      Waw, een echte snelle beslisser. Dat maakt de keuze zeker niet minder goed - fantastisch toestel! Welk glas heb je erbij?

                      Veel plezier ermee!
                      Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

                      Comment


                      • #12
                        Re: Miljaaaar

                        De lens is een Nikon AF-S DX VR 18-105mm f/3.5-5.6G 199€
                        De body 1.149€

                        Comment


                        • #13
                          Re: Miljaaaar

                          Maar dit is nog nie alles he!!!!!!
                          Ik heb het oude toestel toch wel weer aan de praat gekregen zerkers.....
                          Wat mee gestampt en getrokken,en....mijn vrouw weet het nog nie...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Miljaaaar

                            Oorspronkelijk geplaatst door sebrakiller Bekijk bericht
                            Maar dit is nog nie alles he!!!!!!
                            Ik heb het oude toestel toch wel weer aan de praat gekregen zerkers.....
                            Wat mee gestampt en getrokken,en....mijn vrouw weet het nog nie...
                            Als ze dan toch zo nodig alles moet weten, vertel haar dan een spannend verhaal over een
                            back-up camera. Als een onverbiddelijke noodzaak bij onze hobby. Dat heeft je toestel
                            bewezen door onverwacht de geest te geven...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Miljaaaar

                              :d:d:d:d:d

                              Comment

                              Working...
                              X