Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagje Nieuwpoort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dagje Nieuwpoort

    Wist niet echt waar ik met dit topic naartoe moest dus maar bij reisfotografie gezet.

    Zondag ga ik een dagje naar zee, meerbepaald Nieuwpoort. Ik zal ook passeren langs Koksijde en Oostduinkerke.

    Iemand enkele tips waar ik de camera kan bovenhalen, kan ik mijn nieuwe lens eens uittesten. Als de ouders en grootouders ten minste niet gaan zagen.

    Materiaal Canon 400D met 17-55mm f/2.8 IS

    Alvast bedankt!
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

  • #2
    Re: Dagje Nieuwpoort

    Hangt er natuurlijk vanaf wat je interesses zijn... Zomaar enkele topics aframmelend:
    - de beide pieren aan de Ijzermonding, al dan niet met de vissers op het pierhoofd
    - de diverse vuurtorens
    - de zeevogels in de Ijzergeul
    - natuurlijk de toeristen zelf
    - de diverse kunstwerken naast de Orlentpromenade (wandeling van Nieuwpoort Bad naar -Stad
    - Nieuwpoort Stad en de vismijnomgeving
    - het Albert-1 monument
    - de "zandfabriek" aan het Albert-1 monument
    - de beide blauwe boten die slib uit de Ijzer en de jachthaven vervoeren naar zee toe
    - de duingebieden op Groenendijk
    - wandeling door Hannecartbos
    - Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde
    - de "hangende" blauwe kraan van het waterbedrijf in Koksijde (als ik me niet vergis Doornpannestraat)

    Comment


    • #3
      Re: Dagje Nieuwpoort

      Oorspronkelijk geplaatst door Zeus1 Bekijk bericht
      Hangt er natuurlijk vanaf wat je interesses zijn... Zomaar enkele topics aframmelend:
      - de beide pieren aan de Ijzermonding, al dan niet met de vissers op het pierhoofd
      - de diverse vuurtorens
      - de zeevogels in de Ijzergeul
      - natuurlijk de toeristen zelf
      - de diverse kunstwerken naast de Orlentpromenade (wandeling van Nieuwpoort Bad naar -Stad
      - Nieuwpoort Stad en de vismijnomgeving
      - het Albert-1 monument
      - de "zandfabriek" aan het Albert-1 monument
      - de beide blauwe boten die slib uit de Ijzer en de jachthaven vervoeren naar zee toe
      - de duingebieden op Groenendijk
      - wandeling door Hannecartbos
      - Abdijmuseum Ten Duinen in Koksijde
      - de "hangende" blauwe kraan van het waterbedrijf in Koksijde (als ik me niet vergis Doornpannestraat)
      Bedankt voor het lijstje! Zal deze vanavond eens opzoeken.
      Van die pier had ik hier al foto's teruggevonden, daar ga ik zeker al eens passeren

      Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

      Comment

      Working...
      X