Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De groene Strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De groene Strand

    Tot nu toe heb ik meestal beelden van de west kant van Ijsland laten zien. Deze is van de oostkust. Vanuit de verte zag ik een stukje strand/kliff dat een turquoise kleur had. Wij zij daar door een gat ik de omheining geklommen om bij de strand te komen.



    update





    groeten,
    Helen
    Last edited by Helen; 17 maart 2011, 22:32.
    vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

  • #2
    Re: De groene Strand

    Knap beeld van een ruwe rotskust!
    had niet het gevoel dat ie scheef staat tot ik naar het stukje horizon links keek
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: De groene Strand

      Heel andere kleuren dan je vorige uploads...maar wel mooi!
      En de horizon...heb ook het gevoel dat het wat schuin loopt naar re.
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: De groene Strand

        Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
        Knap beeld van een ruwe rotskust!
        had niet het gevoel dat ie scheef staat tot ik naar het stukje horizon links keek
        Ik volg hier. Toch een erg mooie plaat die somberheid en eenzaamheid uitstraalt.
        Ook eens op je site gaan kijken: mooi!
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

        Comment


        • #5
          Re: De groene Strand

          Voor de een somberheid en eenzaamheid, voor mij verlatenheid. Alsof er nooit iemand wilt
          komen, terwijl het er best wel mooi is. Maar ingetogen, op zijn hoede bijna.

          Comment


          • #6
            Re: De groene Strand

            Eén van je mooiere als je het mij vraagt, en een extra stimulans om IJsland hoog op mijn verlanglijstje te houden.

            Comment


            • #7
              Re: De groene Strand

              Prachtige kleuren heb je hier !

              Persoonlijk zou ik de donkere partijen in de rotsen achteraan links en in het midden ietsje ophelderen. Dit zou het beeld nog evenwichtiger maken.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: De groene Strand

                Bedankt iedereen voor de reacties! Ik had helemaal niet gezien dat de horizon scheeft stond. Is aangepast in de update.

                Persoonlijk zou ik de donkere partijen in de rotsen achteraan links en in het midden ietsje ophelderen. Dit zou het beeld nog evenwichtiger maken.
                Dat was juist mijn eerste aanpak Danny, maar de blend vond ik achteraf minder mysterious. In de update heb ik wel een klein een heel klein beetje (4%) lichter gemaakt.


                groeten,
                Helen
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                Comment


                • #9
                  Re: De groene Strand

                  Je hebt het inderdaad subtiel aangepast, maar het verschil is er, en ik vind het zeker een verbetering.
                  Bedankt voor de update
                  Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
                  Dat was juist mijn eerste aanpak Danny, maar de blend vond ik achteraf minder mysterious. In de update heb ik wel een klein een heel klein beetje (4%) lichter gemaakt.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment

                  Working...
                  X