Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsdaling?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsdaling?

    Ik zou graag mijn eerste spiegelreflex aankopen en dacht daarbij aan Canon 550D.
    Nu komt de 600D uit in april dacht ik, dus is het de moeite om te wachten op de release voor een prijsdaling op de 550D? Naar 't schijnt is er niet ZO veel verschil tussen 550D en 600D. Het fancy schermpje interesseert me eigenlijk niet, dus wil ik graag genieten van hopelijk een prijsdaling eens de 600D er is...

  • #2
    Re: Prijsdaling?

    Oorspronkelijk geplaatst door Erinyes Bekijk bericht
    Ik zou graag mijn eerste spiegelreflex aankopen...........
    Nu komt de 600D uit in april dacht ik, dus is het de moeite om te wachten op de release voor een prijsdaling op de 550D? Naar 't schijnt is er niet ZO veel verschil tussen 550D en 600D....
    en daarna komt er weer een nieuwere?
    je zal toch eens moeten/willen gaan beginnen hè.
    steeds maar wachten op het nieuwste model, gaat je geen opnamen opleveren hoor!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Prijsdaling?

      Dat zeg ik toch helemaal niet! Ik vraag me gewoon af of er een prijsdaling zal zijn op de 550D als de 600D uitkomt. Al is het maar €100. Ik wacht helemaal niet op het nieuwste model. En daarbij, ik heb pas recent beslist om een spiegelreflex aan te kopen, dus zoveel wachten op telkens het nieuwe model doe ik niet.

      Toch bedankt voor uw bijdrage.

      Comment


      • #4
        Re: Prijsdaling?

        Oorspronkelijk geplaatst door Erinyes Bekijk bericht
        .........

        Toch bedankt voor uw bijdrage.
        OK.. graag gedaan hoor.
        zou dan maar wachten........tot de 550D in prijs daalt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Prijsdaling?

          ALs er al een prijsdaling komt dan is die waarschijnlijk alleen op de overgebleven stock. Zo gauw die uitverkocht is is het gedaan en moet je de hogere prijs voor de nieuwe betalen. Dus ik zou niet te lang wachten (ik had dit aan de hand met de SB800 flitser van Nikon. Ging 100 euro in prijs omlaag toen de SB900 kwam; één week en toen was het gedaan en ik te laat dus)

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: Prijsdaling?

            Wat dachten jullie van de effecten van de aardbevingsramp in Japan? Gisteren werd gemeld dat o.a. Canon de produktie heeft stilgelegd (energie)........
            [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

            Comment


            • #7
              Re: Prijsdaling?

              Maar ik zie dat de 500D ook nog steeds verkocht wordt, dus ik dacht dat de 550D nog wel een tijdje te koop zou blijven.

              Comment


              • #8
                Re: Prijsdaling?

                Ik heb iets gemist, denk ik ...

                Volgens mij is de 600D al op de markt (alleen wat moeilijk leverbaar, zoals de 60D), voor ongeveer 100€ meer dan de 550D, die ongeveer 100€ meer kost dan de 500D.

                Wil je de 550D voor minder, dan zal je (nog vrij lang) moeten wachten.
                Maar misschien wil je tegen die tijd de 650D al, die wel goedkoper zal worden omdat de 700D op de markt is gekomen.
                Canon 550D; TokTok, TamTam

                Comment


                • #9
                  Re: Prijsdaling?

                  Juist!
                  En waarom niet gaan voor de 500D ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijsdaling?

                    De 550D is al in prijs gedaald. Een paar weken geleden kostte hij met 18-55 mm nog 729 euro. Nu kost hij in dezelfde winkel 699 euro.

                    www.decultuurconsument.be
                    https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijsdaling?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk bericht
                      Wat dachten jullie van de effecten van de aardbevingsramp in Japan? Gisteren werd gemeld dat o.a. Canon de produktie heeft stilgelegd (energie)........
                      Dat het heel erg is voor die mensen daar. Dat er grote miserie is. Dat het een onheil is dat
                      je niemand toewenst.
                      Dat ik het niet in mijn hoofd zou halen om daaromtrent te gaan speculeren voor een nieu-
                      we... eender wat.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijsdaling?

                        Dat kan ik onmogelijk weten dat de 550D in prijs gedaald is al. Ik zit er ook niet constant met mijn neus op. Heb nu net beslist dat ik er 1 wil kopen en vroeg me af of er nog een prijsdaling zou komen en of het de moeite is om er op te wachten.
                        De 600D, ik dacht dat dat enkel nog reserveren was.

                        Allee toch bedankt iedereen voor jullie bijdrages

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijsdaling?

                          De 600 D staat gewoon in de winkel. De 550D met 18-55 mm zag ik gisteren voor 679 euro bij Dixon's in Weert. Hij zal nog wel in prijs dalen. Zo gauw hij onder de 650 euro komt, koop ik er een. De lens verkoop ik dan voor 100 euro, zodat de body...550 euro kost!

                          https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijsdaling?

                            Wachten op een nieuw model en hopen op een prijsdaling is toch niet zo interessant volgens mij. Die prijzen zakken zo snel niet. Wat je wel kan doen is wachten op een nieuwe model en het oud model 2de hands kopen. Zo zal je wssl wel een koopje vinden.
                            Als een nieuwe model uitkomt staat de prijs vaak wat hoger en naarmate een nieuw model uitkomt zakt die prijs. Dus de prijs zal niet heel veel schelen tussen nu en pak nog een maand of twee.
                            Ik zou hetgewoon kopen en genieten van je aankoop.

                            ps: wat je ook kan doen is wachten op een promo
                            Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                            website: http://www.hung.be
                            facebook - Instagram

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijsdaling?

                              Onderdeel van het financiële nieuws: De yen stijgt heel snel, waardoor er een prijstijging wordt verwacht!
                              [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

                              Comment

                              Working...
                              X