Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station Luxemburg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Station Luxemburg

    .






    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Station Luxemburg

    ik vind het redelijk goed.
    mooie witbalans.
    ik ben enkel niet overtuigd van het panoramaformaat.
    een beetje meer ruimte boven de deur, zelfs als er zoldering in zicht komt, was evenwichtiger denk ik.
    Last edited by Control-Z; 15 maart 2011, 00:56.

    Comment


    • #3
      Re: Station Luxemburg

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      ik vind het redelijk goed.
      mooie witbalans.
      ik ben enkel niet overtuigd van het panoramaformaat.
      een beetje meer ruimte boven de deur, zelfs als er zoldering in zicht komt, was evenwichtiger denk ik.
      Bovenaan een hoop storende elementen.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Station Luxemburg

        mooi en ni teveel distortion op 16mm blijkbaar ...welke lens heb je? nog nabewerkt misschien?
        Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

        Comment


        • #5
          Re: Station Luxemburg

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommy Somers Bekijk bericht
          mooi en ni teveel distortion op 16mm blijkbaar ...welke lens heb je? nog nabewerkt misschien?

          Is genomen met de Sigma 8-16mm. Bijgesneden.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Station Luxemburg

            Voor mij kan het (enigszins) afwijkend formaat hier wel. Mooi en scherp!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Station Luxemburg

              een mooie opnam en een mooi voorbeeld, waarbij je niks aan de symmetrie kan doen.
              het tegelwerk en en lijnen erop verhinderen hier elke poging tot symmetrie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Station Luxemburg

                En geen opmerking dat deze niet horizontaal staat bouk ?

                Comment


                • #9
                  Re: Station Luxemburg

                  mooi!

                  die reflectie heb je natuurlijk niet in de hand en echt storend zijn ze ook niet.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Station Luxemburg

                    Als de wachtkamer waar ze me jaren laten zitten als ik hier het loodje gelegd heb. Een
                    mens moet toch iets te dromen hebben. Fraaie foto.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Station Luxemburg

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Voor mij kan het (enigszins) afwijkend formaat hier wel. Mooi en scherp!
                      Voor mij heel zeker want daardoor versterk je de lijnvorming extra. Knappe plaat.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Station Luxemburg

                        Bedankt voor de reacties
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment

                        Working...
                        X