Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • groentje


  • #2
    Re: groentje

    knappe plaat van de ROYAL SAINT-HUBERT GALLERIES, mooi in beeld gebracht
    groetjes Ingrid

    Comment


    • #3
      Re: groentje

      heel knap, dat groene aandachtspunt
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: groentje

        Heel mooi. Dat stedelijke en dan dat vleugje groen. Als een sierstruikje. Maar dat groen
        is goed gekozen. Immers, begon de menselijke geschiedenis niet in het groen? In het bos
        en op de weiden. Onze ogen zijn dus helemaal ingesteld op groen. De kleur is voor ons zo
        normaal, zo vertrouwd, zo veilig... voor een keer raak ik niet verward, verdwaald in één
        van je prenten, maar voel me er vredig en rustig in.

        Comment


        • #5
          Re: groentje

          Prachtig verwoord door Doudeke, net als de meeste platen van Gils vind ik ook dit een zeer fraaie plaat en daar zal ik toch niks verkeerds mee zeggen.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: groentje

            Inderdaad: het contrast tussen het groene, en het grijze alledaagse... Doet me nadenken...
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: groentje

              Weer een knappe met een herkenbare toets !
              grtjes, fabke
              Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

              Comment


              • #8
                Re: groentje

                Geslaagd Gil, prachtige kleurzetting. Erg vaag en toch nog herkenbaar.
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment

                Working...
                X