Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polaroid kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Polaroid kopen

    Dag

    Komende zaterdag is het retrobeurs in Expo Gent en ik ben van plan om een polaroid camera te kopen.
    Enkel weet ik niet echt waar ik op moet letten. Zijn er specifieke kenmerken die hij moet hebben om een goede camera te zijn?
    Website[/CENTER]

  • #2
    Re: Polaroid kopen

    Betaal er niet teveel voor,
    kies voor de 600 nog veel film voor te vinden.
    Reken iets van een 10 a 15 euro max.
    Canon 5D/Canon 400D/50mm f 1.8/Canon 24-70 L f2.8/ Canon 85 mm f 1.8/ 55-250 mm f 4.0-5.6/ 430 EXII
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Polaroid kopen

      Ik heb daarnet de Polaroid Spirit 600 cl gekocht voor maar 5 euro. Een koopje dus. De films zijn wel heel duur... , maar ja das Polaroid hé
      Wat vinden jullie van de camera?
      Website[/CENTER]

      Comment


      • #4
        Re: Polaroid kopen

        In het Fotomuseum,in Antwerpen,zijn Polaroid's te koop,tevens films.
        Verkoopsprijs ken ik niet

        Grtjs
        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Polaroid kopen

          Polaroid is aan een tweede leven begonnen, weet niet of je dit al wist.

          Hier vind je info:


          http://www.digifotopro.nl/artikel/23...briek-enschede

          Shopify provides a reliable Ecommerce platform so you focus on selling online! Integrated hosting, shopping cart and Ecommerce payment solution all in one!


          We create beautiful tools to capture the meaningful moments in life. Welcome to the beautifully imperfect world of Polaroid photography.
          Olympus E-M1 / E-M5 II / E-M10 II / E-30; M Zuiko digital 12-40 ED f2,8 PRO ; Oly flitser FL-36; Zuiko Digital ; 50-200 f2,8-3,5 SWD ; 70-300mm f4-5,6 ED ; 14-54mm f2,8-3,5; M. Zuiko digital 14-42 II R ; M. Zuiko digital 17mm 1:1,8

          Comment


          • #6
            Re: Polaroid kopen

            Uit vroegere tijden heb ik ook nog een hele verzameling polaroids. Toen ik er een paar wou
            inscannen viel het me op hoe goed die nog waren van kwaliteit. Overweeg nu of ik ze niet
            allemaal zou inscannen.
            Zelf zou ik hem niet meer gebruiken, vanwege te duur, maar als je dat er voor over hebt...
            leuk, leuke tijden.

            Comment

            Working...
            X