Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AF punt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • AF punt

    bij mijn Canon 450D lichten slechts enkele AF-punten rood op. OOk al zijn ze allemaal geselecteerd. Richt ik de camera op een donker opp dan zie ik de andere punten zeer weinig oplichten. Wat is hier mis?
    Canon 450D EFS 18-55mm IS,Sigma 70-300mm

  • #2
    Re: AF punt

    Oorspronkelijk geplaatst door lilianemx Bekijk bericht
    bij mijn Canon 450D lichten slechts enkele AF-punten rood op. OOk al zijn ze allemaal geselecteerd. Richt ik de camera op een donker opp dan zie ik de andere punten zeer weinig oplichten. Wat is hier mis?
    Staat jouw toestel in de A-mode ? Dan heb je namelijk geen controle over de gekozen AF-punten.
    Master the craft, and the art will follow.
    Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
    http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

    Comment


    • #3
      Re: AF punt

      Dit is normaal dat ze niet allemaal oplichten ,wanneer de camera scherpsteld dan neemt hij over het algemeen de dichtstbijzijnde voorwerpen om op scherp te stellen ,dat kan 1 punt zijn ,dat kunnen 3 punten zijn of 4 of 5 of allemaal . Het beste is met een AF punt scherp te stellen dan heb je controle over hetgeen scherp moet zijn, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken wat het beste is.

      Groetjes
      Albert

      Comment


      • #4
        Re: AF punt

        als ik alle punten selecteer branden er maar 3, kies ik voor de middelste is die ook niet te zien, blijkbaar branden die andere niet mer.
        Canon 450D EFS 18-55mm IS,Sigma 70-300mm

        Comment

        Working...
        X