Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diana camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diana camera

    Ik zoek nu al meer dan een jaar naar een fatsoenlijke (tweedehands) camera van Diana.
    Vrijdag ga ik naar Campion in Brussel, eens kijken of ze hem daar hebben.

    Maar ik was aan het twijfelen : ik lees overal dat Campion nog relatief duur is.
    Ik ga sowieso eens kijken vrijdag, maar als het te duur is ga ik hem waarschijnlijk toch nieuw online kopen.

    Kennen jullie goede en vooral BETROUWBARE sites waar ik een diana camera (F+) kan kopen?

    Als jullie enige ervaring hebben met deze camera, mogen jullie dat ook altijd meedelen (:

  • #2
    Re: Diana camera

    Voor 35 euro te koop bij Digital Warehouse: http://www.digitalwarehouse.nl/lomo-...a-package.html

    Ik weet niet of dit voor nu duur is. Wel weet ik dat hij in de jaren 60 ongeveer 35 frank
    kostte en dan kreeg je er nog een zakje bij.

    Comment


    • #3
      Re: Diana camera

      Oorspronkelijk geplaatst door DianaCamera Bekijk bericht
      Ik zoek nu al meer dan een jaar naar een fatsoenlijke (tweedehands) camera van Diana.
      Vrijdag ga ik naar Campion in Brussel, eens kijken of ze hem daar hebben.

      Maar ik was aan het twijfelen : ik lees overal dat Campion nog relatief duur is.
      Ik ga sowieso eens kijken vrijdag, maar als het te duur is ga ik hem waarschijnlijk toch nieuw online kopen.

      Kennen jullie goede en vooral BETROUWBARE sites waar ik een diana camera (F+) kan kopen?

      Als jullie enige ervaring hebben met deze camera, mogen jullie dat ook altijd meedelen (:
      Ik weet niet van waar je bent maar bij "fotoshop" in Gent kan je de meeste "lomo-producten kopen. KLIK
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: Diana camera

        Dat zijn inderdaad wel goede prijzen.
        Ik zoek wel ene met flits, maar dan valt het nog mee (ongeveer 80 euro bij die fotoshop).
        Hoe komt het trouwens dat het bij Digital Warehouse zo goedkoop is? Meestal zie ik altijd het dubbele van de prijs voor dezelfde camera.
        Is die site (levering) betrouwbaar? Want heb daar altijd wel bang voor.

        Alvast heel fel bedankt!!

        Comment


        • #5
          Re: Diana camera

          Zelf nog niet besteld, maar een kennis uit school, heeft er eens een lens gekocht. Om een
          uur of 11 's ochtends besteld, en daags nadien voor 17 uur netjes aan huis geleverd.

          Comment


          • #6
            Re: Diana camera

            Super!
            Hartelijk bedankt voor de info!

            Ik ga morgen gewoon eens kijken in de Campion, maar ben er vrij zeker van dat ik het toch via internet ga bestellen.

            Comment


            • #7
              Re: Diana camera

              Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
              Ik weet niet van waar je bent maar bij "fotoshop" in Gent kan je de meeste "lomo-producten kopen. KLIK
              Ben van Bilzen, ligt in Limburg.
              Is dat een tweedehands of niet?

              Comment


              • #8
                Re: Diana camera




                vergeet niet dat die geen 35mm film gebruikt, dan kan je beter een diana mini nemen

                Comment


                • #9
                  Re: Diana camera

                  Weet niet of je ondertussen al wat gekocht hebt, maar ben je er tevreden over? Ik zou er ook graag een willen, ze verkopen die ook bij Urban Outfitters in Antwerpen. Ik wil niks te ingewikkeld, maar qua kwaliteit en kleuren nog wel degelijk.
                  Als iemand een andere suggestie heeft, ook altijd welkom...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Diana camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door DianaCamera Bekijk bericht
                    Dat zijn inderdaad wel goede prijzen.
                    Ik zoek wel ene met flits, maar dan valt het nog mee (ongeveer 80 euro bij die fotoshop).
                    Hoe komt het trouwens dat het bij Digital Warehouse zo goedkoop is? Meestal zie ik altijd het dubbele van de prijs voor dezelfde camera.
                    Is die site (levering) betrouwbaar? Want heb daar altijd wel bang voor.

                    Alvast heel fel bedankt!!
                    Qua levering kan ik niet spreken over Digital Warehouse, maar heb er een 6-tal weken geleden mijn 17-55 gekocht (Ekeren), en qua garantie 2 jaar Canon +1 jaar Digital Warehouse extra erbij zonder kosten.
                    Vriendelijke verkoper had al accessoires (lenskap & protect filter) uitgezocht voor mij, moest ik ze nodig hebben...

                    Als de service zo goed is als er problemen zijn, dan kan het alleen maar positief zijn.
                    Last edited by Excalibur; 1 juni 2011, 09:28. Reden: typo's aangapast
                    Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Diana camera

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dorre Bekijk bericht
                      Weet niet of je ondertussen al wat gekocht hebt, maar ben je er tevreden over? Ik zou er ook graag een willen, ze verkopen die ook bij Urban Outfitters in Antwerpen. Ik wil niks te ingewikkeld, maar qua kwaliteit en kleuren nog wel degelijk.
                      Als iemand een andere suggestie heeft, ook altijd welkom...
                      Hey,
                      heb der thuis eentje staan, heerlijk speelgoed, maar dan ook ECHT speelgoed! Kwaliteit is plastieke brol, die vroeger bekans gratis bij de waspoeder zat, de foto's zijn ook navenant. Maar dat vind ik er net tof aan.
                      Hou er ook rekening mee dat de rolletjes 120mm zijn en dat ze wat duurder zijn ook wat duurder om te ontwikkelen...
                      Maar... ik hou ervan!

                      Comment

                      Working...
                      X