Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fabriek in verval. + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fabriek in verval. + Update

    [CENTER]Ergens te Roeselare staat een vervallen en lege fabriek.




    Update zonder toning.


    Last edited by Soeki Wan; 9 maart 2011, 17:21.

  • #2
    Re: Fabriek in verval.

    Een hele mooie Prachtige zonneharp
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Fabriek in verval.

      mooi die stralen, maar net iets te veel voorgrond.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Fabriek in verval.

        Zeer mooie pic

        Comment


        • #5
          Re: Fabriek in verval.

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          mooi die stralen, maar net iets te veel voorgrond.
          grt,bouk.
          daar kan ik in volgen....

          ook zie ik dat ze bezig zijn om deze plek af te breken en voor de bodem te saneren....
          kzou zeggen kuis zeer goed je schoenen af als je daar komt ;-)
          þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
          Freelance bedrijfsfotograaf
          klikerdeklik hier voor mijn website!

          Comment


          • #6
            Re: Fabriek in verval.

            Vermoed die fabriek ook te kennen

            Vind de lichtstralen ook super, maar zoals Bouk reeds zei, net iets teveel voorgrond en ik deel die mening. Misschien eens een kleuromzetting proberen?

            Ik heb reeds de foto eens aangepast en smaakt me persoonlijk beter, met uw toestemming wil ik hem hier wel es plaatsen.
            Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

            Comment


            • #7
              Re: Fabriek in verval.

              Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
              Ik heb reeds de foto eens aangepast en smaakt me persoonlijk beter, met uw toestemming wil ik hem hier wel es plaatsen.[/I]
              Geen enkel probleem.

              Comment


              • #8
                Re: Fabriek in verval.

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Geen enkel probleem.
                Dan post ik hem maar .... als je hem zelf slechter vind zal ik hem wel terug verwijderen natuurlijk.

                Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

                Comment


                • #9
                  Re: Fabriek in verval.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Reandro Bekijk bericht
                  Dan post ik hem maar .... als je hem zelf slechter vind zal ik hem wel terug verwijderen natuurlijk.

                  Uitsnede is inderdaad beter zo, maar voor de kleurbewerking ben ik wat minder te vinden, Ik vind dat het mos groen moet blijven, maar dat is persoonlijke smaak.

                  Laat maar gerust staan hoor.
                  Last edited by Guest42; 10 maart 2011, 07:59.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fabriek in verval.

                    De 'Reandro'-variant geeft een andere sfeer weer door de andere compo en toning en is ook super geslaagd
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fabriek in verval.

                      Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
                      De 'Reandro'-variant geeft een andere sfeer weer door de andere compo en toning en is ook super geslaagd
                      yep..vind ik ook.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fabriek in verval.

                        yep cropversie is beter
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fabriek in verval. + Update

                          Bedankt, gisteren wat gepruts, maar Soeki Wan heeft dat in orde gebracht.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fabriek in verval. + Update

                            Mooie foto en mooie locatie, Geert.
                            Ik kan niet echt kiezen tussen de crop en de originele, ze hebben allebei "iets" wat de andere niet heeft. Alleen spijtig van het beetje onscherpte in de voorgrond van de grote.

                            Overigens vind ik het vreemd dat deze locatie niet frequenter voorbijkomt in "het vervallen milieu". Een heel speciaal soort licht daar. Vrij uniek en moeilijk om te vatten op foto vind ik.
                            Enfin, zelf ben ik toen toch niet in geslaagd om wat ik "zag" te vangen op de plaat. Het was er trouwens met een D2x uit de losse hand zo al moeilijk genoeg om de boel daar scherp te hebben.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fabriek in verval. + Update

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Mooie foto en mooie locatie, Geert.
                              Enfin, zelf ben ik toen toch niet in geslaagd om wat ik "zag" te vangen op de plaat. Het was er trouwens met een D2x uit de losse hand zo al moeilijk genoeg om de boel daar scherp te hebben.
                              T'is er inderdaad niet gemakkelijk fotograferen, veel foto's heb ik er gemaakt op sluitertijden van 1 tot 5 seconde, natuurlijk op statief.

                              Comment

                              Working...
                              X