Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bootje, wat doe je daar alleen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bootje, wat doe je daar alleen?

    Met het mooie weer, trokken we er op uit naar de zee. Mijn broertje houdt ontzettend veel van de zee en vond het dan ook geweldig. Hij was werkelijk door alles geboeid.

    Het strand was drukbevolkt door het mooie weer.


    En helemaal op de eerste rij stond een klein jongetje. Vol sentiment keek hij naar de grote, blauwe zee waarvan hij zoveel hield.


    In de verte zag hij een klein zeilbootje. Helemaal alleen dobberen op zee. 'Wat doet hij daar?' vroeg hij zich af


    Totaal geboeid door het eenzame bootje bleef hij staren. Zo lang dat het bootje zelfs tot dicht aan de kust genaderd was.


    Maar..., het kleine jongetje kon niet eeuwig geboeid blijven. En al gauw zocht hij andere interessante dingen om te bezichtigen.


    En -zeg eens eerlijk- wat is er voor een klein kind interessanter dan het kolken van de golven?
    Last edited by Red Falcon; 10 maart 2011, 01:12. Reden: aangepast
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

  • #2
    Re: Bootje, wat doe je daar alleen?

    Na 130 lezers, nog geen reactie'tje?
    Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

    Comment


    • #3
      Re: Bootje, wat doe je daar alleen?

      Nou laat ik me als eerste is wagen mijn mening te geven.

      ik vind het zeker een goed verhaal maar foto technisch zit het prima in elkaar maar er zitten voor mijn gevoel geen uitblinkers bij...

      Greetz Twan

      http://500px.com/TwanGroenen

      Comment


      • #4
        Re: Bootje, wat doe je daar alleen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
        Nou laat ik me als eerste is wagen mijn mening te geven.

        ik vind het zeker een goed verhaal maar foto technisch zit het prima in elkaar maar er zitten voor mijn gevoel geen uitblinkers bij...

        Bedankt voor deze reactie . Blij dat er toch iemand de tijd neemt, na zoveel views. Er zitten inderdaad niet echt technisch supersterke foto's bij.
        Last edited by xJOMAx; 11 maart 2011, 14:06.
        Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

        Comment


        • #5
          Re: Bootje, wat doe je daar alleen?

          Hoi,2de foto vind ik wel iets hebben,voor de rest zou ik zeggen de horizon wa recht zetten ( de zee loopt nml.leeg naar rechts
          Grtj.

          Comment


          • #6
            Re: Bootje, wat doe je daar alleen?

            Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht
            Hoi,2de foto vind ik wel iets hebben,voor de rest zou ik zeggen de horizon wa recht zetten ( de zee loopt nml.leeg naar rechts
            Grtj.
            Inderdaad, nu zie ik ook dat de zee wat scheef staat .
            Bedankt voor je reactie
            Canon 400D / Lumix DMC-FZ38 / Canon EF 28-80mm / Canon EF 70-200 f4 L USM / MacBook 13"

            Comment

            Working...
            X