Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

    Hallo

    zijn er mensen die deze lens (Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR) bezitten of al gebruikt hebben? Deze lens heeft een mooi bereik en is nog betaalbaar.

    Ik vraag me enkel af of deze uit de hand te gebruiken is en of de kwaliteit ok is.
    Heeft iemand hier ervaring mee??

    bedankt

  • #2
    Re: Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

    Oorspronkelijk geplaatst door Softbox505 Bekijk bericht
    Hallo

    zijn er mensen die deze lens (Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR) bezitten of al gebruikt hebben? Deze lens heeft een mooi bereik en is nog betaalbaar.

    Ik vraag me enkel af of deze uit de hand te gebruiken is en of de kwaliteit ok is.
    Heeft iemand hier ervaring mee??

    bedankt
    objectief is
    VR is
    uit de hand te gebruiken bij normale lichtomstandigheden
    dslr4dummies

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

      Goeie lens idd voor schappelijke prijs.
      De mijne komt denkelijk te koop wegens overlap met Sigma 50-500 die ik ga aankopen.
      Hou de zoekertjes in het oog of laat je adres achter moest je ze occasie willen aankopen.
      Wim

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

        Er zijn diverse topics over die lens te vinden en die zijn allemaal vol lof over de 70-300mm VR.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor AF-S 70-300mm 4.5-5.6 G IF-ED VR

          Heb zelf ook deze lens. Is een prachtige lens maar op 300mm nogal onscherp zelfs met dichtkijpen. Tot 200mm heel goede resultaten vanaf f/4.5 tot f/1. Door VR heel goed uit de hand te gebruiken,maar met statief is het altijd scherper en je krijgt meer mogelijkheden omdat je langere sluitertijden kan gebruiken.( Wel VR afzetten bij statiefgebruik). Je kan dan ook in slechtere lichtomstandigheden werken.

          Kortom, zo'n lens tot 200mm (komt op crop camera ook op 300mm uit )
          Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

          Comment

          Working...
          X