Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe lens

    Na een paar maanden oefenen met mijn kitlens (18-55mmIS) ben ik op zoek naar nog een andere lens.
    Maar vind het zoals zoeken naar een naald in de hooiberg, al die lenzen

    Tot nu toe gaat mijn voorkeur naar Tamron 28-75 mm, dit is ook de prijsklasse waar ik ongeveer wil in blijven.

    Ik trek nog steeds eigenlijk een beetje vanalles want overal waa rik ga neem ik men camera mee :-)

    Als er mensen tips hebben, alles is welkom!!!

    groetjes
    canon 500 D /18-55mm IS, tamron 28-75mm

  • #2
    Re: nieuwe lens

    En welke body heb je ?
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe lens

      oeps vergeten te vermelden

      Canon 500D
      canon 500 D /18-55mm IS, tamron 28-75mm

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe lens

        Deze Tamron_AF_SP_70-300mm_f_4.0-5.6_Di_VC_USD_Canon

        Komt er heel goed uit in reviews, klik review
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe lens

          wat voor lens zoek je? logisch zou zijn om naast een standaardzoom een telezoom te kopen.
          Kan je een tip geven over welke tips je verwacht.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe lens

            Misschien kan dit artikel je op weg helpen bij de keuze van je volgende lens.

            Heel vaak wordt de volgende vraag gesteld: “Ik fotografeer graag mijn (klein)kinderen en de natuur en ik heb nu alleen een kitlensje. Wat moet mijn
            Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe lens

              Het lijkt er op dat je je kitlens niet wilt aanvullen maar vervangen. Die Tamron zal wel
              een goede lens zijn, maar die 28 mm is toch voor bijvoorbeeld landschap of architectuur
              te weinig breed. In het algemeen, bedoel ik, want er zijn ook mensen die landschappen
              schieten met een 70-200 lens.
              Wil je je kitlens vervangen door een betere lens dan denk ik dat de Tamron 17-50 2.8
              een prachtig, betaalbaar en lichtsterk alternatief is.

              Comment

              Working...
              X