Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dieren fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dieren fotografie

    Hallo allemaal

    kan iemand mij verder helpen...

    mijn vriendin zoekt een fototoestel voor het fotograferen van haar honden zowel buiten als binnen op tentoonstellingen. (zowel stilstaande als bewegende beelden)

    ze heeft geen ervaring, dus een goed en eenvoudig toestel met goede beeldkwaliteit en een snel reactie vermogen.

    alvast bedankt

  • #2
    Re: dieren fotografie

    zou een Sony nex 5 een goede keuze zijn??

    Comment


    • #3
      Re: dieren fotografie

      Ik ga ervan uit dat die tentoonstellingen ook binnen gehouden worden. Dan heb je niet heel veel licht, de camera zal dus goede ruiseigenschappen moeten hebben.

      Een Canon of Nikon geniet dan mijn voorkeur.
      Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

      Comment


      • #4
        Re: dieren fotografie

        ja tentoonstellingen zijn meestel binnen...
        een canon powershot G12 misschien??

        Comment


        • #5
          Re: dieren fotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door annoh Bekijk bericht
          de camera zal dus goede ruiseigenschappen moeten hebben. Een Canon of Nikon geniet dan mijn voorkeur.
          Dus geen enkel probleem voor een NEX . Ik vind ISO 1600 op mijn NEX-5 écht bruikbaar...da's zoals maar ISO 400 op mijn A350 .

          Binnen afzienbare tijd komt er wel nog eens eentje met de (nog nieuwe) 16.2 MP sensor van de A55/A580/D7000/K-5 .
          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

          Comment


          • #6
            Re: dieren fotografie

            Idd ik zou zekers een kijken naar een NEX.
            Tenzij ze naar de toekomst toe zich wat meer op fotografie wil toeleggen dan kan ja natuurlijk uitkijken naar een spiegelreflex.
            Racing Pics
            Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

            Comment

            Working...
            X