Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies gevraagd : goed compact fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies gevraagd : goed compact fototoestel

    Ik ben op zoek naar een zo compact mogelijk (moet in mijn dochter haar handtas overal mee naartoe kunnen), eenvoudig te bedienen, maar kwalitatief zo best mogelijk toestel met liefst een flinke zoom. Filmfunctie hoeft niet.

    De prijs is niet doorslaggevend. Ook het merk heeft eigenlijk geen belang. Zelf heb ik, als tweede toestel, een Nikon P7000 waar ik zeer tevreden over. ben. Maar ik vind het een beetje zonde om dit toestel te kopen; wellicht zullen enkel de scènestanden gebruikt worden.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Lieve
    Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

  • #2
    Re: Advies gevraagd : goed compact fototoestel

    Er zijn zoveel toestellen in een heleboel verschillende prijsklasses, daarom is het handig om het budget aan te geven, dan kunnen wij pas adviezen geven!

    Groet,
    Sem van der Wal.

    Comment


    • #3
      Re: Advies gevraagd : goed compact fototoestel

      Misschien je dochter eens mee naar de winkel nemen. Jonge dames op de dag van vandaag
      weten verduiveld goed wat ze willen, en winkeliers zijn maar al te gaarne bereid om u alle
      informatie te verschaffen. Dan kunt u naar gelang het budget (?) een beslissing treffen.

      Zelf zou ik zeggen, de Lumix LX5, maar die heeft onvoldoende zoom.

      Comment


      • #4
        Re: Advies gevraagd : goed compact fototoestel

        Budget mag tot 500 euro gaan.

        Zelf laten kiezen in de winkel is inderdaad een goede suggestie. Maar ik had gehoopt toch al een preselectie te kunnen maken.

        Lieve
        Fujifilm X-T4, Fuji X-E3

        Comment


        • #5
          Re: Advies gevraagd : goed compact fototoestel

          Panasonic DMC-ZS10

          Alleen weet ik niet waar je deze kan kopen ....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X