Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

    Ik ben van plan om te gaan.
    Wie kan mij, uit eigen ervaring, nuttige/handige/belangrijke zaken vertellen waar ik best rekening mee houd.
    Ik weet bijvoorbeeld dat je kaarten kan bestellen bij FNAC, maar als het dat weekend str*ntweer is dan zit ik er wel mee. Kan ik dus ter plaatse ook nog kaarten kopen of doe ik dat beter niet om één of andere reden.

    Enzovoort, laat maar komen die info.
    (@ Robur bijvoorbeeld)

    Dré

  • #2
    Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

    Hallo,

    Ik heb gewoon mijn kaarten ginder aan de kassa gekocht,ook een beetje rekening houden bij aankomst in Le Bourget met het vertraagd verkeer maar dat valt wel uiteindelijk wel mee hoor.
    De airshow zelf begint rond 13u dus heb je ruim de tijd voor de static toestellen en de hangaars.

    Groetjes,
    Robert
    Panasonic TZ 7 - FZ 35
    Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

    Comment


    • #3
      Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

      Wat de file betreft: 'k Ben van plan om de vrijdagavond in F1 te overnachten, en dan 's anderendaags te voet te gaan

      Zijn er nog zaken die je me wil "meegeven" Robert, 't is de eerste keer voor mij en ik wil er alles uithalen namelijk.
      Dingen die je vergat, dingen die je gemist hebt om één of andere reden.
      Is de display elke dag ongeveer identiek, bvb?
      Enz.

      PS: anderen zijn natuurlijk ook zeer welkom met goede raad.
      (Ik heb het gevoel dat hier niet veel vliegtuig-fanaten passeren)

      Comment


      • #4
        Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

        Toch wel hoor, maar ben nog niet op Le Bourget geweest ...
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

          Ik ben op een vrijdag geweest en dat zou ik niet meer doen omdat de display op zaterdag en zondag veel uitgebreider was.
          Voor de airshow kan je je plaats opzoeken waar je wilt staan bijvoorbeeld bij de dranghekkens je heb dan een mooi zicht op de startbaan er is ook een tribune maar dat is betalend,
          ik weet niet als dit inbegrepen is in de prijs bij de fnac.Het enige wat ik nu wel zal doen is een beetje vroeger aankomen want het was rond 12u en heb niet alle hangaars kunnen doen.

          Groetjes,
          Robert
          Panasonic TZ 7 - FZ 35
          Canon 450D 18-55 IS,55-250 IS,Canon 100-400 IS

          Comment


          • #6
            Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

            Hallo,

            Ik ben 2x naar Le Bourget. Dat was met een begeleide busreis waardoor ik mij niets van de kaarten moest aantrekken. Het was 2 keer stralend weer en dan heb je echt wel geluk, want dan neem je prachtige foto's. Het leuke aan dit salon is dat je op de beurs én op de tarmac gigantisch veel toestellen uitgestald ziet zodat je rustig een aantal foto's kunt nemen met verschillende composities.
            Van wachtrijen en files heb ik niet zoveel gezien. Ik denk dat het ideaal is als je op voorhand kaarten hebt. De rijen aan de kassa's waren idd. ellenlang.
            EOS 6D - 24-105 - 70-200 L F4 IS - prime 50mm - 100mm - speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

              Nu het dichtbij komt, nog iemand meer recente info?
              Kan je met een standaard ticket overal komen, behalve op de tribune?
              Kan iemand mij een link naar een groot site-plan bezorgen, ik vind alléén dit (beetje klein om deftig af te drukken)

              Vermoedelijk zal de A350XWB er nog niet bijzijn, toch niet volgens deze lijst
              (nog niet luchtwaardig...)

              Comment


              • #8
                Re: Le Bourget "SALON INT. DE L'AERONAUTIQUE" wie heeft ervaring?

                Wij hebben onze tickets online gekocht (en afgeprint) ook dat voor de parking. We logeren in Bobigny, een 8-tal km van de show.

                Ik ben wel benieuwd, 't is de eerste keer le Bourget.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment

                Working...
                X