Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50mm e series

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 50mm e series

    Hallo,een vraagje.Kijk al een tijdje uit voor een 50mm lens.Ik kan nu een 50mm 1:18 e series kopen voor 40euro.Ik kan ze zelf afhalen om te zien of de lens nog in goede staat is.Ik heb momenteel 2 zoom lenzen (18-50 en 50-200) voor mijn d90.Kijk ook nog uit om een macro lens te kopen.Zou ik dit lensje kopen of kan ik beter kijken voor een nieuwer model.Groeten DH

  • #2
    Re: 50mm e series

    Oorspronkelijk geplaatst door deproost h Bekijk bericht
    Hallo,een vraagje.Kijk al een tijdje uit voor een 50mm lens.Ik kan nu een 50mm 1:18 e series kopen voor 40euro.Ik kan ze zelf afhalen om te zien of de lens nog in goede staat is.Ik heb momenteel 2 zoom lenzen (18-50 en 50-200) voor mijn d90.Kijk ook nog uit om een macro lens te kopen.Zou ik dit lensje kopen of kan ik beter kijken voor een nieuwer model.Groeten DH
    voor 89€ heb je een splinternieuwe met AF
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: 50mm e series

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      voor 89€ heb je een splinternieuwe met AF
      Objectlocatie is HongKong. Met een beetje pech komen hier douanerechten, BTW en inklaringkosten bij. Kun je 'm beter in Belgie kopen.

      Wat betreft de E-Nikkor: Wat wil je zelf? Je hebt al twee lenzen met 50 mm brandpunt. De E-Nikkor is een manueel te bedienen lens. Stamt uit andere tijd, is optisch wat eenvoudiger.
      Ik verwacht niet dat je je er een buil aan zult vallen als de lens in goede staat is.
      Kijk ook even hier http://www.naturfotograf.com/index2.html
      KenR is er wel over te spreken: http://www.kenrockwell.com/nikon/50f18E.htm

      Groet Hans.

      Comment


      • #4
        Re: 50mm e series

        Er zijn inmiddels heel wat voorbeelden van lenzen bekend die in het analoge tijdperk als 'goed' beoordeeld werden maar nu tegenvallen.

        De huidige beeldchips stellen hogere eisen aan de lens dan de aloude film.
        Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

        Comment


        • #5
          Re: 50mm e series

          @ Deproost h: ik heb een 50mm 1.8 te koop (gebruik ook op D90), eigenlijk dezelfde zoals in de Ebay link. Ik verkoop hem voor 80 euro. Indien interesse, contacteer mij maar.

          Comment

          Working...
          X