Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D4!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon D4!!



    Is this true?
    Word verwacht eind dit jaar,op het eerste zicht heel mooie body afwachten wat deze te bieden heeft....
    D700

  • #2
    Re: Nikon D4!!

    Waar heb je deze foto gevonden?

    Comment


    • #3
      Re: Nikon D4!!

      full carbon, cool

      Comment


      • #4
        Re: Nikon D4!!

        ff op Google gezocht:

        Comment


        • #5
          Re: Nikon D4!!

          Duidelijk 2 verschillende toestellen dus 1 (of alle 2) van deze is een Photoshop creatie.
          Toch benieuwd wie of waar dit verhaal gemaakt heeft.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon D4!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            Duidelijk 2 verschillende toestellen dus 1 (of alle 2) van deze is een Photoshop creatie.
            Toch benieuwd wie of waar dit verhaal gemaakt heeft.
            kan heel goed zijn but who cares, hier de link http://www.nikonpassion.com/nikon-d4...kon+Passion%29
            D700

            Comment


            • #7
              Re: Nikon D4!!

              Ik denk dat je beter deze thread volgt , als je plausibele geruchten wil volgen:
              www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

              Comment


              • #8
                Re: Nikon D4!!

                De photoshopper in kwestie moet carbon eens int echt zien, want dit trekt op niks

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon D4!!

                  t is in ieder geval zo lelijk dat ik alles verkoop en naar Canon ga.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon D4!!

                    Obviously (bad) photoshop.

                    Zullen er nog wel zo'n honderd pogingen volgen de komende maanden

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon D4!!

                      ondanks de foto zijn er wel sterke geruchten vanuit het Nikon kamp dat er dit jaar een nieuwe pro body uitkomt
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon D4!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                        ondanks de foto zijn er wel sterke geruchten vanuit het Nikon kamp dat er dit jaar een nieuwe pro body uitkomt
                        Dit is zelfs een zekerheid

                        Maar altijd zullen er geruchten zijn en getrukeerde fotos en speculaties,....en,en,en....die een eigen leven gaan leiden en die eigenlijk enkel tot verwarring leiden. Een menselijk fenomeen die een last is voor de ontwikkelings (en marketing afdelingen) (alhoewel sommige ze zelf de wereld insturen)
                        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                        "Casu Consulto - Modo Fac"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon D4!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          t is in ieder geval zo lelijk dat ik alles verkoop en naar Canon ga.
                          welkom.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon D4!!

                            Beauty is in the eye of the beholder...
                            Wel grappig gezien ik destijds voor nikon gekozen heb boven canon omdat ik de nikon veel mooier vond.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon D4!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
                              ........... ik destijds voor nikon gekozen heb boven canon omdat ik de nikon veel mooier vond.
                              toen had zeker je nog geen brilletje)(
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X