Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

50mm 1.8 stuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 50mm 1.8 stuk

    Deze week begon ik met mijn 50mm.
    Niks aan de hand met de lens bij de eerste foto's tot plots bij het scherpstellen...wat lawaai ( meer dan anders) en de binnenkant van de lens kwam gewoon naar buiten terwijl het omhulsel gewoon op mijn body bleef staan.
    Nog mensen die dit al meemaakten met de plastic fantastic ( wat altijd mijn favoriet lensje was)?
    Last edited by Hotchpot; 25 februari 2011, 19:31.
    *www.InPuT79.be*
    Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

  • #2
    Re: 50mm 1.8 stuk

    Ja ikke

    Eind vorig jaar is mijn plastic fantastic van een kleine hoogte (fototas) kalmpjes aan op de grond (tapijt) gerold waarbij ze een kleine tik heeft gekregen. Op het eerste zicht was er niets aan de hand maar na enkele shots kwam ook opeens heel de boel buitenhangen.

    Ben je zeker dat jouw lensje geen klap heeft gekregen?

    Ik heb ze nu vervangen door haar stevigere 1.4 broertje en daar ben ik toch een stuk gelukkiger mee.
    De kleine was goed voor haar prijs, maar toch zwak in vergelijking met die dat ik nu heb.
    Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

    Comment

    Working...
    X