Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony/Minolta lenzen: 50F1.7, 28F2.8, Tamron 90mm macro, ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Sony/Minolta lenzen: 50F1.7, 28F2.8, Tamron 90mm macro, ...

    *Voorlopig niet meer te koop*

    Hallo,
    Ik heb verschillende A-mount lenzen te koop wegens dubbel of geen gebruik meer voor:

    2x Minolta 28mm F2.8 in zeer goede staat, zonder doppen. €100 / stuk (foto's: eerste 3 in link)

    Dan nog 2 lenzen waar ik nog over twijfel of ik ze al dan niet zal verkopen:
    1x Konica Minolta 28-75mm F2.8 in uitstekende staat in originele doos, met voor- en achterdop, zonnekap, 67mm filter. De filter zit er sinds de eerste dag op. Ik ben niet 100% zeker of ik deze wel zal verkopen, maar doe een goed bod en wie weet? Foto's in link

    1x Minolta 85mm F1.4 in uitstekende staat, enkel 1 kleine kras op het lichaam van de lens maar anders in nieuwstaat. Uiterst scherpe lens. Doe een eerlijk bod €600+. Foto's in link

    De lenzen hebben geen krassen op het glas, de AF werkt zonder problemen, en ze werken allemaal probleemloos op mijn Sony DSLR-A700. Alle bovenstaande lenzen zijn full frame lenzen.

    Af te halen te Gent, of te verzenden op kosten en risico van de koper. Foto's kunnen op aanvraag gestuurd worden.


    *Reeds verkocht*
    *verkocht* 1x Minolta 50mm F1.7 in goede staat, met voor- en achterdop en ingebouwde lenskap. €110 *verkocht*
    *verkocht* 1x Minolta 50mm F1.7 in goede staat, iets minder dan bovenstaande, met voor- en achterdop en ingebouwde lenskap. €95 *verkocht*
    *verkocht* 1x Tamron 90mm F2.8 macro (1:1) [E72 versie, eerste versie] in goede staat, heeft wel enkele kleine krassen op het 'lichaam' van de lens maar niet op het glas, met voor- en achterdop. Zeer scherp. €250 *verkocht*
    Last edited by 3phemeral; 24 maart 2011, 10:32. Reden: Voorlopig niet meer te koop
Working...
X