Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix DMC-FZ8 OF Fuji FinePix s1600

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lumix DMC-FZ8 OF Fuji FinePix s1600

    Beste Foto Liefhebbers

    ik ben een groentje op gebied van fotografie en ben van plan om mij er in te verdiepen omdat het mij interesseert. Graag had ik eens de mening gehoord van mensen die er wat van kennen om mijn eerste fototoestel te kiezen.

    Ik heb de kans om een verzorgd toestel van 2jaar oud te kopen namelijk de lumix dmc-fz8 voor zo'n 150€ maar zag plots in de winkel dat je voor hetzelfde geld een nieuwe fuji finepix s1600 ook al kan kopen. ik weet dat mijn budget kleinschalig is maar ik ben een beginner en begin liever met een goedkoop toestel.

    dank bijvoorbaat

    m.v.g.
    Jaime

  • #2
    Re: Lumix DMC-FZ8 OF Fuji FinePix s1600

    150 euro is absurd veel voor een camera uit 2007.
    Voor dat geld heb je al een veel betere nieuwe camera.

    Een superzoom compact is volgens mij ideaal om te beginnen met fotografie. In die categorie heb je heel veel keuze dus ik zou even naar Tweakers gaan en een filter instellen (prijs/zoombereik). Dan weet je wat je allemaal voor 150 euro kunt krijgen en kun je reviews beginnen lezen.
    Op DPReview zijn er regelmatig interessante massatests.
    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

    Comment


    • #3
      Re: Lumix DMC-FZ8 OF Fuji FinePix s1600

      Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
      150 euro is absurd veel voor een camera uit 2007.
      Voor dat geld heb je al een veel betere nieuwe camera.

      Een superzoom compact is volgens mij ideaal om te beginnen met fotografie. In die categorie heb je heel veel keuze dus ik zou even naar Tweakers gaan en een filter instellen (prijs/zoombereik). Dan weet je wat je allemaal voor 150 euro kunt krijgen en kun je reviews beginnen lezen.
      Op DPReview zijn er regelmatig interessante massatests.
      Thanks zal ik eens doen.

      Comment

      Working...
      X