Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw fototoestel aankopen in Fnac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw fototoestel aankopen in Fnac

    Ik begin er meer en meer uit te geraken welk toestel ik wil, dit staat reeds vast.
    Nu weet ik niet waar het te kopen. Bij Selexion-dealers hebben we de beste service natuurlijk, maar die betaal je vét . Op internet zijn de goedkoopste oplossingen te vinden, maar zonder service. In Fnac zag ik de lens die ik wilde alsook body, voor een respectabele prijs (niet de goedkoopste, maar verre van de duurste). Nu zijn in het in Fnac vrijdag 25/02 en zaterdag 26/02 ledendagen, waarbij je nog eens extra 10% korting krijgt, wat het dubbel zo interessant maakt!
    Wat zijn jullie ervaringen met aankopen van dergelijk materiaal in de Fnac? Service na verkoop e.d.
    Laten jullie me iets weten? Bedankt voor de hulp in ieder geval

  • #2
    Re: Nieuw fototoestel aankopen in Fnac

    Ik heb geen ervaring met aankopen in de fnac en dat omdat de mensen me daar nooit een fatsoenlijke uitleg kunnen geven. Daar wordt zoveel verkocht, boeken, pc's, tv's... Fototoestellen zijn maar een heel klein deeltje van hun assortiment. In de Carrefour verkopen ze ook verschillende modellen en lenzen. Ik koop mijn materiaal liever in een winkel waar ze enkel en alleen zulk materiaal verkopen en er dan ook iets over kunnen vertellen en waar ze je kunnen antwoorden op vragen.
    Ik zou me ook meteen vragen stellen bij hun dienst na verkoop.

    Ik kijk ook enorm naar prijsverschillen en wil absoluut geen cent teveel betalen, want die kan ik dan weer in mijn spaarpotje voor het volgende item steken.
    Mijn favoriete winkels zijn fotokonijnenberg in turnhout of studio73. Zij hebben ook meestal de beste prijzen. Maar ik heb evengoed al eens iets bij een "kleine" fotograaf gekocht omdat ik niet wou wachten.
    Ook eens kijken over de grenzen met Duitsland en Nederland kan voordelig zijn.