Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oc-e3 + nikon sb-26?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oc-e3 + nikon sb-26?

    hallo,

    na veel googlen/mailen, hier een account aangemaakt omdat ik het antwoord maar niet lijk te vinden.
    dit is volledig nieuw voor mij, dus kans is groot dat ik 'fouten' maak, alvast m'n excuses hiervoor.

    situatie:

    ik heb een canon eos40d + nikon sb-26.

    vraag:

    weet er iemand of de canon oc-e3(offshoecord) werkt in combinatie met de sb-26?

    als je het antwoord weet, graag een mailtje, heb helaas geen tijd om vaak het forum te checken...

    alvast bedankt!!

  • #2
    Re: oc-e3 + nikon sb-26?

    Oorspronkelijk geplaatst door c123 Bekijk bericht
    hallo,

    na veel googlen/mailen, hier een account aangemaakt omdat ik het antwoord maar niet lijk te vinden.
    dit is volledig nieuw voor mij, dus kans is groot dat ik 'fouten' maak, alvast m'n excuses hiervoor.

    situatie:

    ik heb een canon eos40d + nikon sb-26.

    vraag:

    weet er iemand of de canon oc-e3(offshoecord) werkt in combinatie met de sb-26?

    als je het antwoord weet, graag een mailtje, heb helaas geen tijd om vaak het forum te checken...

    alvast bedankt!!
    'k heb helaas geen tijd om mailtjes te sturen...
    deze oc-e3 kabel laat de flits exact op dezelfde manier werken alsof hij op de camera zou staan...
    dus kijk welke functies op de camera werken en dan kan je dit ook via die kabel...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: oc-e3 + nikon sb-26?

      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
      'k heb helaas geen tijd om mailtjes te sturen...
      deze oc-e3 kabel laat de flits exact op dezelfde manier werken alsof hij op de camera zou staan...
      dus kijk welke functies op de camera werken en dan kan je dit ook via die kabel...
      canon body & nikon flitser

      naar mijn mening zal dit enkel manueel werken vermoed ik

      correct me if i'm wrong koen
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: oc-e3 + nikon sb-26?

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        canon body & nikon flitser

        naar mijn mening zal dit enkel manueel werken vermoed ik

        correct me if i'm wrong koen
        zal inderdaad geen eTTL kunnen, doch A (auto) mode of M mode lukt wel.
        A mode is makkelijker... stel ISO en F op de flash in... en de flash doet het goed in 95% van de gevallen...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: oc-e3 + nikon sb-26?

          bedankt, hier kan ik mee voort.

          had al zo'n vermoeden, maar een 2de opinie is natuurlijk altijd beter.

          voor ik het vergeet, bestaat er veel verschil tussen de 'ebayversie' zeg maar, en de echte canon oc-e3 zelf?

          mvg
          Last edited by c123; 22 februari 2011, 13:36.

          Comment


          • #6
            Re: oc-e3 + nikon sb-26?

            niemand die ervaring heeft met dergelijke kabels?

            Comment


            • #7
              Re: oc-e3 + nikon sb-26?

              Oorspronkelijk geplaatst door c123 Bekijk bericht
              bedankt, hier kan ik mee voort.

              had al zo'n vermoeden, maar een 2de opinie is natuurlijk altijd beter.

              voor ik het vergeet, bestaat er veel verschil tussen de 'ebayversie' zeg maar, en de echte canon oc-e3 zelf?

              mvg
              de prijs
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment

              Working...
              X