Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IS/VC Tamron for Canon EF - Het ei van Columbus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IS/VC Tamron for Canon EF - Het ei van Columbus

    Blijkbaar werkt Tamron aan een tussenring voor IS/VC voor EF(-s) lenzen
    Canon 550D; TokTok, TamTam

  • #2
    Re: IS/VC Tamron for Canon EF - Het ei van Columbus

    ze komen daar imho te laat mee af... heel veel nieuwe recente lenzen hebben IS...

    bovendien, als je iets tussen je lens & body steekt, boet je in aan kwaliteit.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: IS/VC Tamron for Canon EF - Het ei van Columbus

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
      ze komen daar imho te laat mee af... heel veel nieuwe recente lenzen hebben IS...

      bovendien, als je iets tussen je lens & body steekt, boet je in aan kwaliteit.
      te laat weet ik zo nog niet, er zijn veel lenzen die dit nog niet meehebben zoals bvb de mogelijke interesse bij mij, m.n. de 28-75 F2.8

      natuurlijk is de vraag wat de 'inboeting' gaat zijn, vermoedelijk heel minimaal in scherpte doordat je met de VC/IS zit maar vooral waar ik een antwoord op wil, is het verlies in lichtsterkte als deze er al is

      indien dit niet zo zou zijn, is dit natuurlijk een ideaal tss-stuk voor alle oude lenzen, zeker als het nog is compatibel is met de canon & sigma & tokina lenzen
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: IS/VC Tamron for Canon EF - Het ei van Columbus

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        natuurlijk is de vraag wat de 'inboeting' gaat zijn, vermoedelijk heel minimaal in scherpte doordat je met de VC/IS zit maar vooral waar ik een antwoord op wil, is het verlies in lichtsterkte als deze er al is
        Dat plaatje laat het principe zien als een adapter met glas die als teleconverter werkt en daardoor een zeker lichtverlies geeft. (analoog aan een adapter FD>EOS)
        Veel zal het echter niet zijn....

        Comment

        Working...
        X