Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crypte.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crypte.....

    ...... in Laken.






    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Crypte.....

    Het is altijd smullen, jou streven naar een perfect lijnenspel.
    Ik heb geen probleem met het perspectief, het benadrukt de hoogte. Een correctie zou er echter voor zorgen dat de niet symetrisch in beeld komende boog in de bovenhoeken weg zou vallen.
    Naar mijn smaak oogt de foto dan mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

    Comment


    • #3
      Re: Crypte.....

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Het is altijd smullen, jou streven naar een perfect lijnenspel.
      Ik heb geen probleem met het perspectief, het benadrukt de hoogte. Een correctie zou er echter voor zorgen dat de niet symetrisch in beeld komende boog in de bovenhoeken weg zou vallen.
      Naar mijn smaak oogt de foto dan mooier, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
      Ik dacht ook even...pfff die hoeken trekken te veel mijn aandacht..
      Dus ik kan wel volgen hier..
      Maar symmetrie daar weet deze kerel wel iets van..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Crypte.....

        kohraya & schoonSpikke : bedankt voor het reageren.
        Blijkbaar ligt deze tak van fotografie niet zo in de markt. ( zowel + als - )
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Crypte.....

          aan de symmetrie mankeert nog wel het 1 en ander, maar het aantal milimeters geeft hier wel een leuk effect.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Crypte.....

            Is mooi. Doet me aan de kom van een paar handen denken, en daartussen die crypte.

            Comment

            Working...
            X