Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Casio, strandfoto's, kinderen, heldere kleuren etc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Casio, strandfoto's, kinderen, heldere kleuren etc

    Wij wonen op Aruba er worden dus veel strandfoto's gemaakt, foto's van bewegende kinderen, horizon foto's en vaak in schemer / donker.
    Ik kan geen keuze maken uit de Casio Exilim Hi-Zoom EX-H15, Zoom EX-Z2000 en als ik nog meer revieuws lees nog vele meer... Op de website van casio wordt mij de Highspeed EX-FH100 aanbevolen.
    Ik ben een amateur fotograaf maar wel zeer bedreven in het foto's maken en het bewerken daarvan. (even sparen en dan spiegelreflex aanschaffen en fotocursus doen ) Ik maak vaak gebruik van een canon spiegelreflexcamera voor de professionelere foto's van familie. Is er ook een compacte digitale camera die voor dezelfde kwaliteit foto's kan zorgen?

    Ik stel de volgende eissen aan de camera:
    - heldere kleuren
    - mooie strandfoto's
    - scherpe foto's
    - groot pixelaantal
    - goed vastleggen van bewegende beelden (kinderen)
    - van scherp licht bij schemer en in het donker ook duidelijke foto's

    eigenlijk een camera die iedereen dus zoekt... Maar ik hoef dus geen camera die ik op power zet en met 1 klik een foto wil maken.
    ik ben erg benieuwd naar reacties / adviezen, wellicht ook voor andere modellen of merken.

    tropische groetjes

  • #2
    Re: Welke Casio, strandfoto's, kinderen, heldere kleuren etc

    Er zijn hier de laatste tijd meerdere topics over gestart.
    Misschien is dit iets voor u: http://forum.belgiumdigital.com/f9/e...-a-351898.html
    Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

    Comment

    Working...
    X