Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips gevraagd : Studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips gevraagd : Studio

    Ik heb volgende week een opdracht voor school en zou graag wat tips krijgen over hoe ik deze nog het beste zou kunnen uitvoeren.

    Het idee is dat we een ouder gebouw (weet niet precies waar of hoe het eruit ziet) gaan ombouwen tot studio. Hiervoor hebben we 2 spots en een softbox tot onze beschikking. De foto's moeten zowel digitaal als met een lomo (Supersampler) getrokken worden. De opdracht gaat over beweging en revalidatie en daarom moeten we ook deze soort van bewegingen fotograferen. We krijgen ook 2 modellen die gekleed gaan zijn in erg kleurrijke en levendige pakjes.

    Zelf heb ik een Nikon D300s, met een 17-50 Tamron lens. Ik heb echter ook een vaste 50mm lens van Nikon ter beschikking. Ik heb ook een speedlight (Nissin.

    Moest er iemand tips (zowel over het digitale gedeelte als de lomo) hebben zou ik deze zeker waarderen want de foto's worden permanent tentoongesteld in het Harmoniepark in Antwerpen (:

    mvg Jules_
    There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.

    Nikon D300s / 17-50 AF Tamron

  • #2
    Re: Tips gevraagd : Studio

    Oorspronkelijk geplaatst door Jules_ Bekijk bericht
    Moest er iemand tips (zowel over het digitale gedeelte als de lomo) hebben zou ik deze zeker waarderen want de foto's worden permanent tentoongesteld in het Harmoniepark in Antwerpen (:
    Tips? kijk eens hier
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X