Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loch Nah-Achlaise (III)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Loch Nah-Achlaise (III)

    Voor deze twijfelde ik wat om hem hier te posten. Dacht eerst in beoordeling, maar doe het dan toch hier.
    Heb wat twijfels over de leegte tussen voorgrond en achtergrond...
    Langs de andere kant vind ik dat dit juist de uitgestrektheid en het desolate onderstreept.

    Benieuwd hoe jullie dit zien...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Loch Nah-Achlaise (III)

    Misschien dat jij hierover twijfelde ...mocht IK echter deze foto genomen hebben, dan zou ik zeer zeer blij zijn !!!
    grtjes, fabke
    Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

    Comment


    • #3
      Re: Loch Nah-Achlaise (III)

      Ik kan je twijfel wel snappen.
      Technisch is het een perfecte foto en de kleuren zitten ook heel goed vind ik, maar het boompje waar je blik via de steen naartoe geleid wordt is een beetje klein uitgevallen in het totaalbeeld.
      Maar zoals fabke al zei, ik zou ook heel blij zijn om zo'n foto te kunnen nemen en met dat wat je ons al hebt laten zien de afgelopen weken in het achterhoofd, wordt je twijfel over deze iets-minder-dan-perfecte-foto je met plezier vergeven
      vriendelijke groeten, Kurt
      Mijn foto's
      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

      Comment


      • #4
        Re: Loch Nah-Achlaise (III)

        deze kan me ni zo bekoren als de rest
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Loch Nah-Achlaise (III)

          je hebt ons teveel verwend met je supermooie reeks Danny ,dat het normaal is als de lat zo hoog ligt deze er dan wat minder uitkomt ,maar ik zou zelf al heel blij zijn moest ik dit niveau kunnen halen

          Comment


          • #6
            Re: Loch Nah-Achlaise (III)

            Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
            Misschien dat jij hierover twijfelde ...mocht IK echter deze foto genomen hebben, dan zou ik zeer zeer blij zijn !!!
            grtjes, fabke
            Me 2
            ils ik dit eens uit mijn toestel zou kunnen toveren
            toch nog een mooi beeld
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Loch Nah-Achlaise (III)

              Geen medelijden. Een goede fotograaf mag best iets harder aangepakt worden dan een
              beginner of amateur. Ik vind dit beslist een van je mindere. En je hebt zelf al uitgelegd
              waarom.
              Of ik nu wel dan niet zo'n plaatje kan schieten, speelt daarbij geen enkele rol.

              Comment


              • #8
                Re: Loch Nah-Achlaise (III)

                Zeer goed, mist het predikaat super misschien wel ... het beeld is wat onevenwichtig naar mijn gevoel, puist wat groot in verhouding tot de rest ...
                Een paar kleinere puistjes in de voorgrond zouden misschien beter gewerkt hebben.

                Ik scroll het terug naar beneden tot midden de "steenpuist" en het land in de achtergrond en ik zie toch een heel fraai panorama
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Loch Nah-Achlaise (III)

                  Ik vind de kleur beetje aan de blauwe kant , misschien mocht er aan de voorgrond iets meer ruimte zijn

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loch Nah-Achlaise (III)

                    voor mij zou dit ook een mooie geweest zijn zonder het rotsblok vooraan...
                    groetjes
                    hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loch Nah-Achlaise (III)

                      Ik heb de reacties van anderen bewust niet gelezen, maar , uw niveau een beetje kennende ,vind ik deze plaat niet echt je beste. Uw zelfkritiek vind ik een beeeeetje terecht.Het midden vd foto is -op uw niveau - een beetje min .

                      sorry sorry, en wie ben ik.........??..(met deze foto zou ik een maand in de wolken zijn)

                      gr,
                      canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

                      website : www.leonvanham.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loch Nah-Achlaise (III)

                        Verdeelde meningen dus over "met" of "zonder" steen op de voorgrond...

                        Bedankt voor de eerlijke meningen en reacties !
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment

                        Working...
                        X