Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit DE koop van mijn leven?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Is dit DE koop van mijn leven?



    Veelzeggend....is dit DE koop van mijn leven of gewoon links laten liggen?
    + zit er een objectief bij?
    (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

  • #2
    Re: Is dit DE koop van mijn leven?

    Dat is een bridge camera, wat in dit geval betekent dat het objectief er vast op zit.
    Of dit een goede koop is of niet laat ik in het midden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Is dit DE koop van mijn leven?

      Oorspronkelijk geplaatst door Swisi Bekijk bericht
      http://www.1dagskoopjes.nl/aanbiedin...perzoom-camera

      Veelzeggend....is dit DE koop van mijn leven of gewoon links laten liggen?
      + zit er een objectief bij?
      Het is zeker geen 1dags koopje:

      Hier € 131.- incl. verzenden http://www.digitalstreet.nl/product_...ducts_id=16727

      Waarschijnlijk presteert deze naar z'n prijs.
      Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

      Comment


      • #4
        Re: Is dit DE koop van mijn leven?

        Nog naar Basta gekeken onlangs ?
        Nikon D7100 + wat glas van 11 tot 300 mm ...

        Comment


        • #5
          Re: Is dit DE koop van mijn leven?

          Ja.... heb ik iets gemist ofzo?
          EDIT: Over oplichters gesproken...
          (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

          Comment


          • #6
            Re: Is dit DE koop van mijn leven?

            Vandaag... over de 'echte' prijs is weeral gelogen, maar het blijft nog altijd een mooie aanbieding, toch?

            Zo ja,... dan is de kans groot...
            (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

            Comment


            • #7
              Re: Is dit DE koop van mijn leven?

              Oorspronkelijk geplaatst door Swisi Bekijk bericht
              Vandaag... over de 'echte' prijs is weeral gelogen, maar het blijft nog altijd een mooie aanbieding, toch?

              Zo ja,... dan is de kans groot...
              Ik snap niet goed wat ge wilt zeggen, maar 1dayfly, ibood, etc... Zijn ZEKER geen afzetwebsites.

              Comment


              • #8
                Re: Is dit DE koop van mijn leven?

                Nee, maar net als gisteren liegen ze serieus over de werkelijke prijs... zoek eens op de actuele prijs op Google van het product.
                (Traveler) Supra Super Slim XS7 .:. f=5.8-17.4 mm .:. 7.0 megapixels | Gimp, Photoshop Express en iPad Apps.

                Comment


                • #9
                  Re: Is dit DE koop van mijn leven?

                  Zou dit niet de adviesprijs zijn?

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Is dit DE koop van mijn leven?

                    ROFL, als je bij zoeen snoepwinkel gaat kopen dan ben je toch echt wel problemen aan het zoeken denk ik.

                    Zoeen dingen best bij een zaak kopen waar je terug kan als er problemen zijn onder garantie.

                    Comment

                    Working...
                    X