Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot SX 130 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot SX 130 IS

    Ik zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen.Een compacte maar zou toch wel een waar ik toch al veel kan mee doen.Ik zou vooral fotos willen nemen van feestjes en ook meenemen op vakantie .Ik ga dit jaar naar de Filipijnen op vakantie en zou daar graag mooie fotos willen nemen .Kan ik dit behalen met bovenstaand toestel.Iemand ervaring met dit toestel?Zowel positieve als negatieve .Alvast bedankt .

  • #2
    Re: Canon Powershot SX 130 IS

    geen gepast antwoord ?Ben nochtans benieuwd welke ik het beste zou nemen .Wil graag zo vlug mogelijk mijn camera kopen want eind vertrek in op reis naar de fIlipijnen.Daar zou ik graag mooie fotos nemen.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Powershot SX 130 IS

      Een nichtje heeft testen hiermee gedaan, en kwam proefondervindelijk tot een gelijkaardige conclusie. Uiteindelijk is ze voor de G12 gegaan.
      Expert review of the Canon PowerShot SX30 IS digital camera with sample photos, test shots, videos and more.

      Comment


      • #4
        Re: Canon Powershot SX 130 IS

        Oorspronkelijk geplaatst door kerbie Bekijk bericht
        Ik zou mij een nieuwe digitale camera willen aanschaffen.Een compacte maar zou toch wel een waar ik toch al veel kan mee doen.Ik zou vooral fotos willen nemen van feestjes en ook meenemen op vakantie .Ik ga dit jaar naar de Filipijnen op vakantie en zou daar graag mooie fotos willen nemen .Kan ik dit behalen met bovenstaand toestel.Iemand ervaring met dit toestel?Zowel positieve als negatieve .Alvast bedankt .
        ikzelf heb de sx130 onlangs gekocht als zakcamera, ben er zeer tevreden van.
        voor +-170€ heb je; manual modes, leuke functies, hd film, goede zoom, goede fotokwaliteit,...
        kortom goede prijs/kwaliteit verhouding.
        voor mij ideaal als meeneemcamera.

        !minpunt dat me beetje stoort is dat gewone AA batterijen zeer snel leeg zijn, maar als je bv sanyo eneloops neemt is dit goed te doen.
        ook de tijd tussen flitsshots is wel aan de tragere kant.
        camera is ietsje groter dan de doorsnee compact camera maar dit stoort me zeker niet.(heb grotere handen)

        als feestjes/donkere omgevingen belangrijk voor je zijn, mss wel beter rondkijken naar een andere camera..(powershot s95?)
        voor op reis daarintegen is die zeker voldoende.
        Last edited by c123; 22 februari 2011, 14:40.

        Comment


        • #5
          Re: Canon Powershot SX 130 IS

          Dank jullie voor jullie reacties.Ga voorlopig voor een compact camera gaan .Wegens prive redenen kan ik mij nu nog geen spiegelreflexcamera kopen maar in de komende jaren zou ik deze toch willen aanschaffen.

          Comment

          Working...
          X