Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RF-602 handleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RF-602 handleiding

    Hallo,

    Heb me onlangs een RF-602 setje gekocht en me er al heel erg met geamuseerd!
    Maar aangezien ik dit via Ebay heb gekocht (Japanse kerel) heb ik er geen handleiding bij gekregen. En ben vrij nieuw bij het strobisme gebeuren, daarmee zou ik graag eens een manual doorlezen... heeft er iemand een idee waar ik een manual zou kunnen vinden?

    En misschien nog een 2e vraagje, met mijn nikon d300s zie ik in het setup menu een linkje met draadloze transmitter, maar dit kan ik niet aanduiden in het menu (alsof het niet aangesloten is) ook niet met de RF-602 erop, is dit normaal?

    Groetjes,

    Ben
    Wat nikon materiaal

  • #2
    Re: RF-602 handleiding

    raar dat je de handleiding niet bij hebt gekregen, maar heb voor jou en voor wie is geïnteresseerd online geplaatst
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

    Comment


    • #3
      Re: RF-602 handleiding

      Hartelijk dank !
      Wat nikon materiaal

      Comment


      • #4
        Re: RF-602 handleiding

        Oorspronkelijk geplaatst door blvermeu Bekijk bericht

        En misschien nog een 2e vraagje, met mijn nikon d300s zie ik in het setup menu een linkje met draadloze transmitter, maar dit kan ik niet aanduiden in het menu (alsof het niet aangesloten is) ook niet met de RF-602 erop, is dit normaal?
        de D300s kent geen RF602... dus dit is heel normaal
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: RF-602 handleiding

          Oorspronkelijk geplaatst door blvermeu Bekijk bericht
          Hartelijk dank !
          .....
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: RF-602 handleiding

            Even een oud topic omhoog halen...

            Wil de handleiding ook downloaden, maar heb geen idee wat ik bij de 'code' in moet voeren..
            Iemand enig idee? Toy Soldier, Rhym nor Reason, die-hard etc?

            Wat moet je daar in godsnaam invullen?

            edit, het is geen answer (antwoord), maar gewoon herhalen van het woord Wat enorm stom omschreven...
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

            Comment

            Working...
            X