Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lichtsetup met voorbeeld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lichtsetup met voorbeeld

    ik ben hier ooit eens een voorbeeld van en lichtsetup tegen gekomen waar je kon op klikken en dan kon je zien waar de schaduw viel bij het fotograferen van een model .

    het was een voorbeeld met een hangende en staande flitsboxen ,zoume er aub iemand mee kunnen helpen om het terug tevinden .

    Ik heb al een paar keer de zoek functie geprobeerd maar kan het echt niet terugvinden .

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: lichtsetup met voorbeeld

    niet echt wat je zoekt vermoedelijk:



    dit misschien: http://www.photoworkshop.com/static/...age/index.html
    Last edited by Sam Jae; 14 februari 2011, 16:38.

    Comment


    • #3
      Re: lichtsetup met voorbeeld

      neen niet echt wat ik zoek ,maar toch bedankt om te reageren .


      Groetjes

      Ardesign
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

      Comment


      • #4
        Re: lichtsetup met voorbeeld

        Als je over iPhone of Ipad beschikt bestaat er "SLR", deze kan in 3D het gevraagde.
        Te verkrijgen via iTunes voor 2,39 euro.
        Canon Gear&Glass - Studio28 - BBR

        Comment


        • #5
          Re: lichtsetup met voorbeeld

          Bedoelde je soms deze?
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: lichtsetup met voorbeeld

            Hey Baloo

            Ja dat is hem volledig kweet niet hoe dikwijls ik je moet bedanken maar ik bedankt je toch al 100 keer ineens .

            Groetjes

            Ardesign
            Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

            Comment


            • #7
              Re: lichtsetup met voorbeeld

              Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Bedoelde je soms deze?
              heb je er geen zonder blote tetten? Ik zou hem graag tussen mijn middagpauze eens bekijken, maar al mijn collega's gluren gniffelend mee, ook al gaat het om een digitaal kleipoppetje.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: lichtsetup met voorbeeld

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                heb je er geen zonder blote tetten? Ik zou hem graag tussen mijn middagpauze eens bekijken, maar al mijn collega's gluren gniffelend mee, ook al gaat het om een digitaal kleipoppetje.
                je gunt je collega's nieks?
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X