Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multiple flash swivel & Westcott Apollo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Multiple flash swivel & Westcott Apollo

    Ik ben momenteel op zoek naar een swivel waar twee of 3 flitsen (incl. PocketWizards) op bevestigd kunnen worden..
    Kan geen juiste benaming vinden, dus dit wil niet zeggen dat ik aanbiedingen wil maar eerder de correcte benaming/nummer en eventueel waar ik het kan kopen.

    En kan je de 28 in. Recessed Front Apollo hier over plaatsen op een statief?
    (voorstellen van goedkope webshop?)

    Alvast bedankt!
    Andy Lemaire

    andylemaire.be

  • #2
    Re: Multiple flash swivel & Westcott Apollo

    Een commerciële oplossing is bvb Lastolite Triflash. Maar bvb als je via 't strobist Flickr forum eens zoekt op 'swivel' zal je wel een hoop DIY oplossingen vinden.
    'k dacht dat in de 'wat heb je nodig...'-sticky ook melding werd gemaakt van een dergelijk systeem
    Last edited by Sam Jae; 14 februari 2011, 15:47.

    Comment


    • #3
      Re: Multiple flash swivel & Westcott Apollo

      Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
      Een commerciële oplossing is bvb Lastolite Triflash. Maar bvb als je via 't strobist Flickr forum eens zoekt op 'swivel' zal je wel een hoop DIY oplossingen vinden.
      Met mijn handigheid denk ik dat ik beter investeer in een TriFlash dan het zelf te doen. Als die DIY oplossing het begeeft zie ik meer dan 2100 euro tegen de grond vallen..
      Andy Lemaire

      andylemaire.be

      Comment


      • #4
        Re: Multiple flash swivel & Westcott Apollo

        tal van mogelijkheden... die triflash is vrij duur... je vindt zeker goedkoper materiaal op ebay (de koppen van dit model komen heel mooi in het centrum), of als je wat spullen liggen hebt maak je het zelf
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment

        Working...
        X