Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metagegevens in Eos 350 D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metagegevens in Eos 350 D

    Hallo mensen,
    Ik heb een Eos 350D overgenomen van mijn dochter en zit met een klein probleem.
    Als ik de gegevens van mijn foto's opvraag bv. in Lichtroom dan komt bij Creator nog steeds de naam van mijn dochter staan. Graag had ik dat veranderd in mijn naam.
    Mijn dochter weet ook nietmeer hoe dat moet.
    Kan er iemand mij helpen?

  • #2
    Re: Metagegevens in Eos 350 D

    Ik dacht: via de EOS-utility op de PC.
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Metagegevens in Eos 350 D

      Ik heb dat al geprobeerd maar kan geen verbinding maken tussen Utility en camera!

      Comment


      • #4
        Re: Metagegevens in Eos 350 D

        Wordt de camera wel herkend door de PC? Zo niet, dan kan EOS-utility er natuurlijk ook niet bij.
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

        Comment


        • #5
          Re: Metagegevens in Eos 350 D

          Ik ben misschien een lomperik maar hoe kan ik zorgen dat de pc de camera herkent?

          Comment


          • #6
            Re: Metagegevens in Eos 350 D

            Als je de camera via USB aansluit en dan op "ON" zet, dus inschakelt, wat gebeurt er dan?
            Als je dat de allereerste keer doet zal je PC de driver voor de camera installeren.
            De volgende keren hoeft dat niet meer maar moet de camera toch zichtbaar worden (al is het maar in de verkenner als nieuwe harde schijf - alhoewel ik voor een 350D daar niet echt zeker van ben).
            Bij het "apparaatbeheer" van je PC moet hij in elk geval te zien zijn.
            Als dat het geval is zou de EOS-utility hem ook moeten herkennen.
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #7
              Re: Metagegevens in Eos 350 D

              De camera is nergens te vinden op de pc.
              Wat nu?

              Comment


              • #8
                Re: Metagegevens in Eos 350 D

                Oorspronkelijk geplaatst door sekkere Bekijk bericht
                De camera is nergens te vinden op de pc.
                Wat nu?
                Misschien eens een andere USB poort proberen?

                Comment


                • #9
                  Re: Metagegevens in Eos 350 D

                  In het instelmenu 2 bij "Communicatie" moet "PC verbinding" geselecteerd staan.
                  Zie handleiding.
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Metagegevens in Eos 350 D

                    kan je die naam ook niet ergens in het menu van de camera aanpassen? Met de 60D lukt dat.
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Metagegevens in Eos 350 D

                      Probleem is intussen opgelost!
                      Op de meegeleverde cdrom staan de driver voor XP sp2 en mijn computer is sp3!
                      De nieuwe driver + de firmware geüpdatet en het probleem is opgelost.
                      Nu kan ik via de computer naar Eos Utility en zo alle metagegevens van mijn camera aanpassen. Joepie!

                      Comment

                      Working...
                      X