Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

    Heeft er iemand ervaring met deze lens (op Canon toestel) ?
    Ik heb zo ongeveer alles gelezen wat er op internet te vinden is, en dat is vrij weinig. Ik kijk vooral uit naar de ervaringen van mensen die deze lens gebruiken of gebruikt hebben.


    Groet,

    Rob
    Last edited by Hostamill; 11 februari 2011, 10:36.
    Canon 550D; TokTok, TamTam

  • #2
    Re: Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

    Blijkbaar is deze nieuwe Tamron nog niet echt veel in omloop.
    'k Ben hem dan zelf maar gaan halen, en hoop binnenkort wat foto's te plaatsen.
    Nu is het te donker buiten om nog foto's te nemen ('t is tenslotte een 5.6 op 300 mm, die heeft wat licht nodig).

    Het eerste wat mij opviel, in vergelijking met de 55-200, is de beeldstabilisatie.
    Die bij de Tamron is véél beter: tijdens het kadreren staat het beeld werkelijk stil.
    Canon 550D; TokTok, TamTam

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

      Ik wacht ook vol spanning op je eerste foto's met deze lens. Ben wel benieuwd.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

        Ik heb deze lens , en ben er echt tevreden van, enkel een probleem met de belichting. zie
        http://forum.belgiumdigital.com/f35/...er-357863.html

        Comment


        • #5
          Re: Tamron 70-300 F4-5.6 Di VC USD

          Ik heb vandaag deze lens voor Canon binnen gekregen, weet niet of je nog aan het zoeken bent maar misschien hebben andere mensen er nog wat aan.

          Ik heb snel wat foto's gemaakt, kon niet wachten hem te testen. Resultaten zijn op mijn 7D goed te noemen, vooral voor die prijs. Ik was mezelf eerst aan het overtuigen voor een Canon 70-200 f4 L, maar omdat ik zeker een IS wilde en dus bij de 70-200 f4 IS uit zou komen met het bijbehorende prijskaartje. Toch maar besloten, na een week fora en review sites te lezen, om voor de Tamron VC USD te gaan.

          Hier het resultaat van wat snelle kiekjes, ik verwacht als ik er meer tijd voor neem dat de resultaten nog beter zullen zijn, deze zijn even snel uit de hand genomen.

          https://picasaweb.google.com/MrLeeAiS/TamronSP70300VCUSDCanon7D

          Wat me het eerst opvalt;

          Bouwkwaliteit; voelt zwaar en degelijk aan, zoomring gaat wat zwaar.
          Stabilisatie (VC); Heb nog nooit zoiets gezien, bij het scherpstellen schiet het beeld in je zoeker vast, werkt SUPER! (ook op 300mm)
          Daarnaast nog eens 5 jaar garantie en een zonnekap inbegrepen.

          Eerste indruk; mooie deal voor nog net geen 400 euro.
          Last edited by MrLee; 6 april 2011, 22:17. Reden: spelfoutjes
          Mijn Flickr photostream

          Comment

          Working...
          X