Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Workshop Conversie z/w

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Workshop Conversie z/w

    Beste Lut,
    ik weet niet tot wie ik mij juist moet richten maar het gaat over de workshop die in de laatste shoot staat van febr maart: conversie naar zwartwit. die gaat door op 5 maart in Gent. Ik zou daar kost wat kost willen aan deelnemen, dat moet via de website van shoot: www.shoot.be. daar staat die workshop nog niet bij. Hoe kan ik mij inschrijven, ik zou niet graag te laat zijn.

    Els
    els_blomme@hotmail.com
    BD1300BE

  • #2
    Re: Wie is **********? (Lidmaatschap 2011)

    Oorspronkelijk geplaatst door fotovrouwtje Bekijk bericht
    Beste Lut,
    ik weet niet tot wie ik mij juist moet richten maar het gaat over de workshop die in de laatste shoot staat van febr maart: conversie naar zwartwit. die gaat door op 5 maart in Gent. Ik zou daar kost wat kost willen aan deelnemen, dat moet via de website van shoot: www.shoot.be. daar staat die workshop nog niet bij. Hoe kan ik mij inschrijven, ik zou niet graag te laat zijn.

    Els
    els_blomme@hotmail.com
    BD1300BE
    Voor vragen, opmerkingen, commentaar, suggesties... in kader van het tijdschrift Shoot

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Wie is **********? (Lidmaatschap 2011)

      [Mod-LesC]Bedankt, bouk om het "fotovrouwtje" de weg te wijzen. Ik heb haar vraag afgesplitst van de "Wie is *********?" vraag van Lut, ivm leden die onvoldoende persoonlijke informatie hebben meegedeeld aan het secretariaat.
      En aan "fotovrouwtje": ik raad je aan om contact op te nemen met Erik: KLIK [/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Workshop Conversie z/w

        Heb een PM gestuurd om 8h20 met volgende link (ik denk dat het dat is wat Els bedoeld)
        Last edited by saphi; 11 februari 2011, 09:37.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Workshop Conversie z/w

          [Mod-LesC]Bedankt, saphi. Heb jij iets met Shoot te maken?

          (ik niet, maar ben Moderator van de Shoot subfora)[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Workshop Conversie z/w

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            [Mod-LesC]Bedankt, saphi. Heb jij iets met Shoot te maken?

            (ik niet, maar ben Moderator van de Shoot subfora)[/Mod]
            Nee hoor, absoluut niet, enkel een lezer van....
            Maar ben ook altijd geinteresseerd in workshops en probeer zoveel mogelijk mede BDers te helpen
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: Workshop Conversie z/w

              Da's de ware geest!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Workshop Conversie z/w

                Ook in de volgende topic een link naar de z/w conversie workshop met MoreThanWords (Piet Van den Eynde)
                Voor vragen, opmerkingen, commentaar, suggesties... in kader van het tijdschrift Shoot
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X