Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PocketWizard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PocketWizard

    Hallo allemaal,
    Wie kan er mij zeggen (of helpen met natuurlijk... dat zou fantastisch zijn) waar ik een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing kan bekomen voor de Mini TT1 en Flex TT5 van PocketWizard (voor Canon)... gans het web al afgezocht, tevergeefs... enkel te vinden in Engels, Duits, Italiaans, Spaans, Frans en Chinees

    Vriendelijke groeten !

  • #2
    Re: PocketWizard

    Zeg misschien even waar voor je de handleiding nodig hebt?
    Want eigenlijk functioneer een PocketWizard vrij simpel dat het misschien wel via deze weg uit te leggen valt.
    Andy Lemaire

    andylemaire.be

    Comment


    • #3
      Re: PocketWizard

      Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
      Z
      Want eigenlijk functioneer een PocketWizard vrij simpel dat het misschien wel via deze weg uit te leggen valt.
      De FlexTT1 & TT5 zijn toch wat ingewikkelder dan een PLUSII ...

      @TS wat zou je graag weten?
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: PocketWizard

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        De FlexTT1 & TT5 zijn toch wat ingewikkelder dan een PLUSII
        Heb zelf TT1/TT5/AC3 maar het hangt er gewoon vanaf wat hij wil weten..
        We kunnen enkel ongeduldig afwachten tot hij meer van zich laat horen.
        Andy Lemaire

        andylemaire.be

        Comment


        • #5
          Re: PocketWizard

          Oorspronkelijk geplaatst door andylemaire Bekijk bericht
          We kunnen enkel ongeduldig afwachten tot hij meer van zich laat horen.
          Ik vrees ervoor

          Ik kan wel begrijpen dat het niet evident is om de vele mogelijkheden (PC connectie / Dumb Mode / TTL instellingen / Groepen / Sync Speeds) te ontrafelen als je enkel Nederlands kan lezen.

          Dus TS, zoals Andy, wil ik je ook helpen maar dan moet je boven water komen ...
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: PocketWizard

            Hallo "Fotofolio" en "andylemaire"... eerst en vooral bedankt om zo snel te reageren op mijn bericht... aansluiten op pc is gelukt en de nieuwe firmware 5.200 is geïnstalleerd (oef).

            'k wil het mezelf nog niet te moeilijk maken en beginnen bij het begin... het leren werken met één flits (in mijn geval de EX580 II)... zo vallen er voor jullie en voor mij direct al een paar hoofdstukken weg in de handleiding hé ;-)

            Jullie hebben gelijk dat ik iets duidelijker moet zijn wanneer ik om hulp vraag... er zijn heel wat zaken mogelijk met die nieuwe PocketWizards en dat is niet zo maar even snel uitgelegd.

            Zou eigenijk graag wat meer te weten willen komen over HyperSync & High Speed Sync en de instellingen die dienen te gebeuren via de PocketWizard Utility wanneer er gefotografeerd wordt met een Canon D5 mark II (ook al hele boterham denk ik).

            En jongens... RESPECT voor jullie websites en prachtige foto's !

            Comment

            Working...
            X